Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι του Focus σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις δυνατότητές του

Το Nissan Pulsar διαθέτει μεγάλα μετατρόχια και πατάει πολύ καλά, αλλά δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων.

Xάρη στο χαμηλό βάρος και την αυξημένη ακαμψία, που εξασφαλίζει η MQB πλατφόρμα, το SEAT Leon διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Απολαυστικα Focus και Leon, άνετο το Pulsar

77.508 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)

Τα τρία μοντέλα θα ικανοποιήσουν τον οδηγό στο δρόμο, αφού διαθέτουν ποιοτικό, στιβαρό και άνετο πάτημα, δηλαδή χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνετες και ξεκούραστες διαδρομές, ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις.
Το Ford Focus είναι με διαφορά το πιο οδηγοκεντρικό και το πιο fun to drive. Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και την πίσω διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων, η οποία απορροφάει άνετα τις ανωμαλίες του δρόμου. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus θα σας ικανοποιήσει απόλυτα όταν βρεθείτε σε δρόμους με στροφές και έχετε κέφια για πιο δυναμική οδήγηση. 
Το πιο ελαφρύ και άκαμπτο αμάξωμα και η νέα πλατφόρμα του SEAT Leon, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, χαρίζει στο ισπανικό μοντέλο ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα. Η ανάρτηση, βέβαια, είναι λίγο σφιχτή, ωστόσο αυτή δεν κουράζει τους επιβάτες μέσα στην πόλη, παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες. Τέλος το Nissan Pulsar είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να αποδεικνύεται αποτελεσματικότατη στις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ηχομόνωση της καμπίνας, αφήνοντας στο εξωτερικό τους θορύβους. Η καλή ποιότητα κύλισης τονίζει τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα, ενώ για αυτούς που θα θελήσουν να κινηθούν πιο σπορτίφ, το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ικανοποιητικό σε πληροφόρηση τιμόνι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center