Ο 1.000άρης turbo Ecotec κινητήρας του Opel Astra σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης κρατάει χαμηλά την κατανάλωση του γερμανικού μοντέλου.
Κινητήρες: Πιο οικονομικό το Astra, πιο σβέλτο το Golf
41.414 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2017)
Κοινός παρονομαστής των τριών μοτέρ που εφοδιάζονται τα μοντέλα είναι η παρουσία του τούρμπο και ο μικρός κυβισμός. Ο 1.000άρης Ecotec του Opel Astra των 105 αλόγων, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά πιο οικονομικός με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία με απουσία κραδασμών. Από την άλλη ο συνδυασμός του με το κιβώτιο 5 ταχυτήτων, μπορεί να συνεισφέρει στην κατανάλωση, ωστόσο μένει πιο πίσω συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα, στις ρεπρίζ. Στις τελευταίες ξεχωρίζει, ο 3κύλινδρος 1.000άρης του VW Golf με110 άλογα και 200 Nm ροπής, με συνδυασμό ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG. Από την άλλη όμως, συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα, δεν έχει ανάλογα βελούδινη λειτουργία και παρουσιάζει έστω και οριακά την υψηλότερη κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.)
Τέλος το Toyota Auris είναι το μόνο με 4κύλινδρο 1,2 λτ. turbo κινητήρα, που αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής. Στη πράξη χαρακτηρίζεται από σχεδόν βελούδινη λειτουργία, σβελτάδα από χαμηλά και καλή οικονομία με δεδομένο τον μεγαλύτερο κυβισμό και την παρουσία ενός ακόμη κυλίνδρου (6,4 λτ./100 χλμ.).
Οποτε εχω κανει στη ζωη μου επιλογη value for money βγηκα κερδισμενος. Ετσι στο εν λογω συγκριτικο το Auris ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην καλυτερη τιμη και εχει και την καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με τα αλλα δυο παντα! Αν ηταν και καινουριο μοντελο οπως τα αλλα δυο θα χτυπουσε ανετα πρωτια. Υ.Γ.: Θα πρεπει στα υπερ και τα κατα να γραφετε και για την αξιοπιστια του καθε αυτοκινητου. Πχ για το Auris να γραψετε στα συν οτι εχει υψηλη αξιοπιστια και στο Golf στα πλην οτι εχει χαμηλη. Μην το αφηνετε ως υπονοουμενο αναφεροντας μονο τις εγγυησεις. Πειτε καθαρα τα πραγματα με το ονομα τους. Ευχαριστω.
Την τελικη (ορθολογικα) επιλογη την κανει παντα το επιπεδο αξιοπιστιας και υποστηριξης απο την αντιπροσωπεια τοσο σε ποιοτητα σερβις οσο και στις τιμες.Οι διαφορες στα κορυφαια αυτα αυτοκινητα ειναι αμελητεες...
Japan Flag χαίρομαι που τα γράφεις έτσι και είσαι προσεγγίσιμος πλέον σε διάλογο.Και αυτό χωρίς καμία ειρωνεία!
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα θεωρώ πως το Golf είναι πολύ καλό πακέτο στην κατηγορία και μετά έρχεται το Astra το οποίο ισοδυναμεί με το Auris.
Βέβαια επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός η VW έχει το γνωστό μπλαζέ ύφος και το aftersales της όπως πολλάκις έχω γράψει είναι απαράδεκτο(γιατί κοιτάζει πως να διώξει τον πελάτη)ενώ η Opel και η Toyota ειδικά έχουν πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και καλώς η κακώς..αυτό είναι που μετράει.
Σε αυτά τα λεφτά πάντως θα διάλεγα το ολοκαίνουργιο και προσωπικά για μένα πανέμορφο νέο παίχτη της κατηγορίας το Megane.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF. TO ASTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ASTRA EXEI TOYΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδα το golf 20700 είναι η πρωτη έκδοση το βγάζουν και στην έκδοση generation όπου έχει αυτόματο κλιματισμό, μεγαλύτερη οθόνη και είναι ακριβότερο απ ότι μου είπαν 2000 ευρώ.
Poslu swstos o AK. To golf einai golf kai oso na prospa8oun oloi oi alloi panta 8a einai toulaxiston mia 10etia pisw. Kai opws exw ksanapei oloi eseis pou kathgoreite to golf an eixate ta lefta to golf 8a pernate dagkwto.
Οποτε εχω κανει στη ζωη μου επιλογη value for money βγηκα κερδισμενος. Ετσι στο εν λογω συγκριτικο το Auris ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην καλυτερη τιμη και εχει και την καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με τα αλλα δυο παντα! Αν ηταν και καινουριο μοντελο οπως τα αλλα δυο θα χτυπουσε ανετα πρωτια. Υ.Γ.: Θα πρεπει στα υπερ και τα κατα να γραφετε και για την αξιοπιστια του καθε αυτοκινητου. Πχ για το Auris να γραψετε στα συν οτι εχει υψηλη αξιοπιστια και στο Golf στα πλην οτι εχει χαμηλη. Μην το αφηνετε ως υπονοουμενο αναφεροντας μονο τις εγγυησεις. Πειτε καθαρα τα πραγματα με το ονομα τους. Ευχαριστω.
Συνεργείο έχει ο μπαμπάς μου και μου είπε καλά που υπάρχουν τα golf και τρώμε ψωμάκι
astra δαγκωτο μεταξυ των τριων.
Με 300 ευρώ παραπάνω από το golf δλδ 20500 αγοράζω το opel astra dynamic 1.4 lt 150 υπερπλήρες τι να λέμε τώρα
Την τελικη (ορθολογικα) επιλογη την κανει παντα το επιπεδο αξιοπιστιας και υποστηριξης απο την αντιπροσωπεια τοσο σε ποιοτητα σερβις οσο και στις τιμες.Οι διαφορες στα κορυφαια αυτα αυτοκινητα ειναι αμελητεες...
Japan Flag χαίρομαι που τα γράφεις έτσι και είσαι προσεγγίσιμος πλέον σε διάλογο.Και αυτό χωρίς καμία ειρωνεία! Όσον αφορά τα αυτοκίνητα θεωρώ πως το Golf είναι πολύ καλό πακέτο στην κατηγορία και μετά έρχεται το Astra το οποίο ισοδυναμεί με το Auris. Βέβαια επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός η VW έχει το γνωστό μπλαζέ ύφος και το aftersales της όπως πολλάκις έχω γράψει είναι απαράδεκτο(γιατί κοιτάζει πως να διώξει τον πελάτη)ενώ η Opel και η Toyota ειδικά έχουν πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και καλώς η κακώς..αυτό είναι που μετράει. Σε αυτά τα λεφτά πάντως θα διάλεγα το ολοκαίνουργιο και προσωπικά για μένα πανέμορφο νέο παίχτη της κατηγορίας το Megane.
Αν δεν υπήρχε το VW Golf ως hot-hatch πριν απο 40 χρόνια δεν θα υπήρχε σήμερα κατηγορία όπως την ξέρουμε..απλά πράγματα!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF. TO ASTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ASTRA EXEI TOYΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
More kala ta lete eseis alla sti Evropi stis polisis to GOLF einai apiasto.
Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδα το golf 20700 είναι η πρωτη έκδοση το βγάζουν και στην έκδοση generation όπου έχει αυτόματο κλιματισμό, μεγαλύτερη οθόνη και είναι ακριβότερο απ ότι μου είπαν 2000 ευρώ.
Poslu swstos o AK. To golf einai golf kai oso na prospa8oun oloi oi alloi panta 8a einai toulaxiston mia 10etia pisw. Kai opws exw ksanapei oloi eseis pou kathgoreite to golf an eixate ta lefta to golf 8a pernate dagkwto.