Τι επιλέγει ο Fun to drive, τι ο Value for Money και τι ο Tech freak οδηγός;
Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη
41.433 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2017)
Toyota Auris 1,2T
- Μακριές σχέσεις-ρεπρίζ, χώροι πίσω
Opel Astra 1,0 Ecotec
+ Κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, κατανάλωση, σύστημα OnStar
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο, ρεπρίζ
VW Golf 1,0 TSI
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδό- σεις, κύλιση, χώροι επιβατών και αποσκευών
- Συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Ο Fun to Drive οδηγός θα έβρισκε αρκετά ευχάριστη την ανάλαφρη αίσθηση του Opel Astra στο δρόμο και το κράτημα που δείχνει στις στροφές και αν είχε λίγο πιο καλό τιμόνι θα ήταν η τελική επιλογή του. Τελικώς η επιλογή αυτή θα είναι το Golf που έχει εξαιρετική κύλιση και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό ακόμα και στα έντονα στροφιλίκια, αίσθηση που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη χάρη στη συμμετοχικότητα του πλαισίου και την απόκριση του τιμονιού. Αν διέθετε μάλιστα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα μπορούσε να κοντράρει και τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας σε οδηγική απόλαυση.
Ο Value for Money θα προβληματιστεί έντονα για την επιλογή του και θα αμφιταλαντευτεί ανάμεσα στα Opel Astra και Τoyota Auris. Το δεύτερο αν και 1.000 ευρώ ακριβότερο διαθέτει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, και εφοδιάζεται με το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης (PCS), Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Ασφαλείας (RSA), καθώς και Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA). Αυτά σε συνδυασμό με την 6ετή εγγύηση που προσφέρει η Toyota, υπερτερούν στη σχέση αξία-τιμής του Opel Astra, παρά την 5ετή εγγύηση και τη δωρεάν χρήση της υπηρεσίας OnStar που διαθέτει.
Ο Tech-freak θα επιλέξει το Opel Astra, λόγω της υπηρεσίας Opel OnStar. ¶λλωστε δεν είναι δύσκολο να ενθουσιαστεί ένας μανιακός με την τεχνολογία, όταν ξέρει πως με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω smartphone 24 ώρες το 24ώρο για ένα χρόνο, ένας εκπαιδευμένος σύμβουλος του OnStar είναι δίπλα του σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Είτε αυτό αφορά περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου του, είτε αν απλά επιθυμεί ένα διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος ή καθοδήγηση στον προορισμό που θέλει μέσα από το σύστημα navigation του αυτοκινήτου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Ποιότητα κύλισης, άνεση, λειτουργία κινητήρα, 6ετής εγγύηση- Μακριές σχέσεις-ρεπρίζ, χώροι πίσω
Opel Astra 1,0 Ecotec
+ Κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, κατανάλωση, σύστημα OnStar
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο, ρεπρίζ
VW Golf 1,0 TSI
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδό- σεις, κύλιση, χώροι επιβατών και αποσκευών
- Συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Ο Fun to Drive οδηγός θα έβρισκε αρκετά ευχάριστη την ανάλαφρη αίσθηση του Opel Astra στο δρόμο και το κράτημα που δείχνει στις στροφές και αν είχε λίγο πιο καλό τιμόνι θα ήταν η τελική επιλογή του. Τελικώς η επιλογή αυτή θα είναι το Golf που έχει εξαιρετική κύλιση και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό ακόμα και στα έντονα στροφιλίκια, αίσθηση που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη χάρη στη συμμετοχικότητα του πλαισίου και την απόκριση του τιμονιού. Αν διέθετε μάλιστα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα μπορούσε να κοντράρει και τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας σε οδηγική απόλαυση.
Ο Value for Money θα προβληματιστεί έντονα για την επιλογή του και θα αμφιταλαντευτεί ανάμεσα στα Opel Astra και Τoyota Auris. Το δεύτερο αν και 1.000 ευρώ ακριβότερο διαθέτει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, και εφοδιάζεται με το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης (PCS), Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Ασφαλείας (RSA), καθώς και Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA). Αυτά σε συνδυασμό με την 6ετή εγγύηση που προσφέρει η Toyota, υπερτερούν στη σχέση αξία-τιμής του Opel Astra, παρά την 5ετή εγγύηση και τη δωρεάν χρήση της υπηρεσίας OnStar που διαθέτει.
Ο Tech-freak θα επιλέξει το Opel Astra, λόγω της υπηρεσίας Opel OnStar. ¶λλωστε δεν είναι δύσκολο να ενθουσιαστεί ένας μανιακός με την τεχνολογία, όταν ξέρει πως με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω smartphone 24 ώρες το 24ώρο για ένα χρόνο, ένας εκπαιδευμένος σύμβουλος του OnStar είναι δίπλα του σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Είτε αυτό αφορά περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου του, είτε αν απλά επιθυμεί ένα διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος ή καθοδήγηση στον προορισμό που θέλει μέσα από το σύστημα navigation του αυτοκινήτου.
Οποτε εχω κανει στη ζωη μου επιλογη value for money βγηκα κερδισμενος. Ετσι στο εν λογω συγκριτικο το Auris ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην καλυτερη τιμη και εχει και την καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με τα αλλα δυο παντα! Αν ηταν και καινουριο μοντελο οπως τα αλλα δυο θα χτυπουσε ανετα πρωτια. Υ.Γ.: Θα πρεπει στα υπερ και τα κατα να γραφετε και για την αξιοπιστια του καθε αυτοκινητου. Πχ για το Auris να γραψετε στα συν οτι εχει υψηλη αξιοπιστια και στο Golf στα πλην οτι εχει χαμηλη. Μην το αφηνετε ως υπονοουμενο αναφεροντας μονο τις εγγυησεις. Πειτε καθαρα τα πραγματα με το ονομα τους. Ευχαριστω.
Συνεργείο έχει ο μπαμπάς μου και μου είπε καλά που υπάρχουν τα golf και τρώμε ψωμάκι
astra δαγκωτο μεταξυ των τριων.
Με 300 ευρώ παραπάνω από το golf δλδ 20500 αγοράζω το opel astra dynamic 1.4 lt 150 υπερπλήρες τι να λέμε τώρα
Την τελικη (ορθολογικα) επιλογη την κανει παντα το επιπεδο αξιοπιστιας και υποστηριξης απο την αντιπροσωπεια τοσο σε ποιοτητα σερβις οσο και στις τιμες.Οι διαφορες στα κορυφαια αυτα αυτοκινητα ειναι αμελητεες...
Japan Flag χαίρομαι που τα γράφεις έτσι και είσαι προσεγγίσιμος πλέον σε διάλογο.Και αυτό χωρίς καμία ειρωνεία! Όσον αφορά τα αυτοκίνητα θεωρώ πως το Golf είναι πολύ καλό πακέτο στην κατηγορία και μετά έρχεται το Astra το οποίο ισοδυναμεί με το Auris. Βέβαια επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός η VW έχει το γνωστό μπλαζέ ύφος και το aftersales της όπως πολλάκις έχω γράψει είναι απαράδεκτο(γιατί κοιτάζει πως να διώξει τον πελάτη)ενώ η Opel και η Toyota ειδικά έχουν πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και καλώς η κακώς..αυτό είναι που μετράει. Σε αυτά τα λεφτά πάντως θα διάλεγα το ολοκαίνουργιο και προσωπικά για μένα πανέμορφο νέο παίχτη της κατηγορίας το Megane.
Αν δεν υπήρχε το VW Golf ως hot-hatch πριν απο 40 χρόνια δεν θα υπήρχε σήμερα κατηγορία όπως την ξέρουμε..απλά πράγματα!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF. TO ASTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ASTRA EXEI TOYΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
More kala ta lete eseis alla sti Evropi stis polisis to GOLF einai apiasto.
Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδα το golf 20700 είναι η πρωτη έκδοση το βγάζουν και στην έκδοση generation όπου έχει αυτόματο κλιματισμό, μεγαλύτερη οθόνη και είναι ακριβότερο απ ότι μου είπαν 2000 ευρώ.
Poslu swstos o AK. To golf einai golf kai oso na prospa8oun oloi oi alloi panta 8a einai toulaxiston mia 10etia pisw. Kai opws exw ksanapei oloi eseis pou kathgoreite to golf an eixate ta lefta to golf 8a pernate dagkwto.