• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τα Toyota C-HR και Opel Mokka X σε μια SUVομαχία. Ποιος θα είναι ο τελικός νικητής; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Ποιοτικό και μοντέρνο το εσωτερικό του Mokka X.

Η υπηρεσία On-Star αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Καλύτερες επιδόσεις προσφέρει ο 1,4 turbo των 140 ίππων. Στην θεωρία έχει την ίδια κατανάλωση με τον 1,2 Τurbo των 116 ίππων.

Ποιοτικό και φουτουριστικό το εσωτερικό του Toyota C-HR.

Η κρυμμένη χειρολαβή στις πίσω πόρτες ενισχύει το κουπέ σχήμα του.

Με 377 λίτρα ο χώρος αποσκευών του C-HR έχει μεγαλύτερο μέγεθος. Στην καμπίνα τα πράγματα είναι διαφορετικά.

SUVομαχία: Toyota C-HR Vs Opel Mokka X

Διαβάστηκε από 7046 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2017

Με την αρχική τιμή των μοντέλων να διαφέρει κατά λίγα μόνο ευρώ, η μάχη μεταξύ Opel και Toyota στα δημοφιλέστερα SUV τους είναι παραπάνω από ενδιαφέρουσα. Που κερδίζει το ένα, και που το άλλο; Ακολουθούν οι απαντήσεις.

 
Τα Mokka X και C-HR είναι οι δημοφιλέστεροι εκπρόσωποι των Opel και Toyota στην κατηγορία των SUV. Αρχικά μπορεί να φαίνεται πως ανήκουν σε διαφορετική υποκατηγορία μιας και το ιαπωνικό SUV είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις, όμως αν το καλοσκεφτείς απευθύνονται σε κοινό με κοινές βασικές ανάγκες. Επιπλέον, η διαφορά τους στις αρχικές εκδόσεις είναι μόλις 250 ευρώ (20.100 κοστίζει το Opel Mokka X με τον 1,4 Turbo των 140 ίππων και 20.350 το Toyota C-HR με τον 1,2 Τ των 116 ίππων), επομένως η σύγκριση γίνεται ακόμη πιο καυτή. 

Το Toyota C-HR κερδίζει σε σχεδίαση
Σίγουρα η πρόσφατη ανανέωση του Opel Mokka Χ του έχει χαρίσει φρέσκο αέρα και δυναμισμό, θα λέγαμε μάλιστα πως ξεχωρίζει αρκετά από το προ-ανανέωσης μοντέλο χάρη στο νέο μπροστινό μέρος, ωστόσο το Toyota C-HR καταφέρνει και κερδίζει το βλέμμα. Διαθέτει αιχμηρή σχεδίαση, περίτεχνες ακμές και γωνίες που δένουν με καμπύλες, ενώ η κουπέ σχεδίασή του έρχεται ως κερασάκι στην τούρτα. Ωστόσο, για αυτή την κουπέ σχεδίαση έχει γίνει μία μικρή υποχώρηση στο εσωτερικό…
 
Πιο ευάερο το Opel Mokka X
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων αμέσως παραδέχεσαι πως η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή και για τα δύο, χωρίς ένα από τα δύο να παίρνει ξεκάθαρο προβάδισμα. Στο κομμάτι σχεδίαση και τα δύο διαθέτουν high-tech προφίλ, ωστόσο το C-HR είναι πιο φουτουριστικό και κερδίζει στα σημεία κυρίως χάρη στη μεγάλη οθόνη που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό. Ταυτόχρονα, το C-HR κερδίζει ελάχιστα στους χώρους όταν πάρεις στα χέρια σου το μέτρο (με εξαίρεση τον αέρα για το κεφάλι πίσω), όμως εξαιτίας της κουπέ σχεδίασης οι πίσω επιβάτες θα αισθανθούν πιο κλειστοφοβικά. Τέλος, πρέπει να αναφερθούμε στην υπηρεσία Opel On-Star που διαθέτει το Mokka X και με την οποία ανά πάσα στιγμή ένας εκπρόσωπος της Opel μπορεί να σε βοηθήσει τηλεφωνικά.
 
Γρηγορότερο το Mokka X, ίδια η κατανάλωση
Τα 24 παραπάνω άλογα του 1.400άρη κινητήρα του Opel Mokka X γίνονται αντιληπτά στη μάχη των επιδόσεων, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται 1,0 δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το Toyota C-HR, σε 9,9 δλ. Επιπλέον, το Mokka X έχει περισσότερη ροπή (200 Nm έναντι 185 Nm), ωστόσο αυτή έρχεται λίγο πιο ψηλά (στις 1.850 σ.α.λ.). Στο Toyota C-HR η ροπή αποδίδεται πιο χαμηλά (1.500 σ.α.λ.), όμως τελειώνει και πιο γρήγορα (4.000 αντί 4.900 σ.α.λ.). Από πλευράς λειτουργίας, πάντως, και οι δύο κινητήρες είναι πολιτισμένοι και γραμμικοί, ίσως λίγο πιο ραφιναρισμένος να είναι αυτός της Toyota. Περνώντας τέλος στο πεδίο της κατανάλωσης, στα χαρτιά τα δύο μοντέλα είναι ισόπαλα, αφού και στα δύο η μέση τιμή που ανακοινώνεται ξεκινάει από τα 5,9 λτ./100 χλμ..
 
Σπορτίφ και με ανάλαφρο πάτημα το C-HR
Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, και τα δύο διαθέτουν ασφάλτινο προσανατολισμό. Ωστόσο, προβάδισμα έχει το C-HR  γιατί παρά τις υποδεέστερες επιδόσεις δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και έχει καλύτερο μπροστινό μέρος, τόσο αναφορικά με τα όρια της υποστροφής, όσο και με την αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι. Από την άλλη, στο Mokka X αισθάνεσαι πως κάθεσαι λίγο πιο ψηλά, έχοντας καλύτερη περιφερειακή ορατότητα και μεγαλύτερες ικανότητες να κινηθείς όταν χρειαστεί εκτός δρόμου. Από πλευράς συμπεριφοράς στον αυτοκινητόδρομο και τα δύο μοντέλα είναι σταθερά, ήσυχα και ευθύβολα, ενώ στην πόλη, τέλος, οι πιο compact διαστάσεις του Mokka X το καθιστούν πιο ευέλικτο.
 
Η άποψή μας
Η μάχη μεταξύ των Opel Mokka X και Toyota C-HR θεωρούμε πως είναι πολύ σκληρή. Άλλωστε και η διαφορά στην τιμή είναι ελάχιστη. Έτσι, ο τελικός νικητής εξαρτάται εν μέρει από τις ανάγκες του καθενός και το ποιες από αυτές παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 
  • monman

    Καλό είναι να αναφέρετε τις πραγματικές καταναλώσεις και όχι τις εργοστασιακές ,νομίζω τότε ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα δυο αυτοκίνητα . Επίσης αν μπορείτε να γράφετε τα τεκμήρια που έχουν τα αυτοκίνητα που δοκιμάζετε όπως και τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνουν ,έτσι θα υπάρχει πιο σφαιρική ενημέρωση για τα κόστη που επιβαρύνουν τον χρήστη σε βάθος χρόνου .

      10
  • Tasos

    Θεϊκά στην κατανάλωση ρίχνουν σε οικονομία και από τα 11 μικρά που έχετε στο προηγούμενο άρθρο σας χαχαχαχα

      4
  • M.O.

    Πραγματικές μέσες καταναλώσεις δοκιμής αναφέρετε στις καρτέλες των τεχνικών χαρακτηριστικών που συνοδεύουν κάποιες από τις φωτογραφίες. Όμως, ενώ στο C-HR γράφετε 7.6 l/100 Km, στο Opel γράφετε ΧΧ .......

      3
  • tony

    και τα δυο φοβερά είναι, ίσως λίγο καλύτερο το Mokka στο κομμάτι τεχνολογίας με on star κλπ...

      1
  • Sotiris

    Καμία σχέση ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα όσο κι αν θέλετε να τα βάλετε στην ίδια κατηγορία. Το Toyota ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SUV, όσο κι αν η Toyota προσπάθησε να το κάνει να μοιάζει. Αν μιλάμε για απουσία τετρακίνησης σε τέτοιο ψηλό αμάξι, τότε καλύτερα να το συγκρίνετε με το άλλο αποτυχημένο, το Ecosport, που η Ford επίσης ορκίζεται ότι είναι suv. Το MOKKA X, είναι ευρύχωρο, με τετρακίνηση αν επιλέξεις τη σωστή έκδοση και εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με την ''πήγα για κολοκυθόπιτα αλλά μου βγήκε πίτσα' της Toyota. Τώρα, τα φουτουριστικά κλπ του ταμπλώ, λίγο με απασχολούν και είναι μόνο για πιτσιρίκες, τη στιγμή, που μια αυτοκινητοβιομηχανία σαν την Toyota, επενδύει σε τέτοιο αμάξι εκατομμύρια, με καλό σουλούπι, και αφενός δεν μπορεί να το εντάξει σε καμία κατηγορία, καθώς το αμάξι δεν έχει προσωπικότητα και δεύτερον οι κινητήρες του με τα 115 άλογα και τα 122 με υβριδικό και 30000 τιμή είναι όχι απλά αστείοι αλλά για μεγάλο ανέκδοτο. Αν και τελικά δε διάλεξα κανένα από τα 2 (έχοντας ήδη Ford και BMW προτίμησα πάλι μια από αυτές τις 2) και έχοντας οδηγήσει και τα 2, το ένα είναι SUV premium κατηγορίας με επιδόσεις (ΜΟΚΚΑ Χ), το άλλο ακόμα το ψάχνω να το χαρακτηρίσω. Μουλάρι με design μάλλον...

     
  • el savio

    Το chr δεν θα το αγόραζα ποτέ. Είναι φτηνιάρικο καγκουρικο και φτιαγμένο στην Τουρκία το οποίο είναι και το χειρότερο από όλα γιατί όπως έχω ξαναπεί πολλές φορές φτιάχνεται από τουρκική εταιρεία με πολύ χαμηλά στάνταρ παραγωγής.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα