Τελικά ποια είναι τα πιο «πράσινα» υγρά καύσιμα; Βενζίνη ή βιοκαύσιμα; Διαβάστε τι έδειξε η έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

Τελικά ποια είναι τα πιο «πράσινα» υγρά καύσιμα; Βενζίνη ή βιοκαύσιμα; Διαβάστε τι έδειξε η έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

«Αμαρτωλά» τα βιοκαύσιμα

1.961 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2016)

Μήπως τελικά τα βιοκαύσιμα δεν είναι τόσο αθώα όσο φανταζόμαστε και η βενζίνη είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον; Κι όμως έρευνα πανεπιστημίου το απέδειξε.

Πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών έδειξε ότι τελικά τα βιοκαύσιμα δεν είναι τόσο αθώα, όσο πιστεύαμε στην εμπλοκή τους στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Για την ακρίβεια αντί να μειώνουν τον εγκλωβισμό θερμότητας, λόγω διοξειδίου του άνθρακα, έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα αυξάνοντάς τον, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ερευνητικής ομάδας.Η έρευνα διεξήχθη υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του καθηγητή John DeCicco και τα στοιχεία στα οποία βασίστηκαν, αντλήθηκαν από το Υπουργείο Γεωργίας των Η.Π.Α.
 
Ο λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο εντοπίζεται στο ότι δεν αντισταθμίζονται οι εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια παραγωγής των βιοκαυσίμων, με τις τιμές διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπονται κατά την καύση του. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, η αναλογία μεταξύ των δυο παραγόντων ήταν μόλις 37 τοις εκατό, έτσι οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χρήση βιοκαυσίμων σε ολοένα και περισσότερους τομείς αυξάνει, παρά μειώνει την παραγωγή CO2.
Για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα το 2005 καταναλώθηκαν σχεδόν 16 δις λίτρα (4,2 δις γαλόνια) υγρών βιοκαυσίμων, δηλαδή αιθανόλη από καλαμπόκι και βιοντίζελ, ενώ το 2013 τα στοιχεία δείχνουν ότι έγινε αλματώδης αύξηση στη χρήση τους, με τη συνολική τιμή να ξεπερνά κατά λίγο τα 55 δις λίτρα (14,6 δις γαλόνια). Αυτή η αύξηση οφείλεται σε γεωργικές επιδοτήσεις και πολιτικές προώθησης για χρήση των θεωρητικά πιο «πράσινων» καυσίμων.
Τέλος, σε αντίθεση με τα μοντέλα του κύκλου ζωής των βιοκαυσίμων, τα οποία χρησιμοποιούνταν μέχρι τώρα για τη μελέτη των βιοκαυσίμων, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν χρησιμοποίησαν τιμές εκπομπών ρύπων, από την παραγωγή υγρών βιοκαυσίμων αλλά και τα οχήματα που τα χρησιμοποιούν, σε πραγματικές συνθήκες, οι οποίες οδήγησαν στο προαναφερθέν συμπέρασμα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN