Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 68 ίππων έχει μέτριες επιδόσεις, ωστόσο είναι πολύ οικονομικός στην πράξη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 68 ίππων έχει μέτριες επιδόσεις, ωστόσο είναι πολύ οικονομικός στην πράξη.

Κινητήρας: Αργά και οικονομικά

28.093 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2017)

Κάτω από το καπό του Peugeot 108 της δοκιμής βρισκόταν ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας του γκρουπ που αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm ροπής. Ως 3κύλινδρος παρουσιάζει μια μικρή τραχύτητα στη λειτουργία του και κυρίως στις χαμηλές στροφές, χωρίς όμως να ενοχλεί με κραδασμούς. Στην πράξη, μάλιστα, παρουσιάζει «ζωντάνια»  και θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ στα «φόρτε» του βρίσκεται μετά τις 4.000 σ.α.λ. όπου και παρουσιάζεται η μέγιστη τιμή της ροπής του. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο ελαφρύ αμάξωμα του Peugeot 108 top! είναι μέτριες, ωστόσο αποδεικνύεται αρκετά οικονομικός σε πραγματικές συνθήκες, αφού η μέση κατανάλωσή του ανέρχεται στα 4,9 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center