• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολύ ποιοτικό και ξεχωριστό σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό του Peugeot 3008, που πλησιάζει premium χαρακτηριστικά συναρμογής και φινιρίσματος.

Εξαιρετικά ραφιναρισμένη, αλλά και οικονομική σε κανονικές συνθήκες, είναι η λειτουργία του 3κύλινδρου 1,2 PureTech.

O 1,6 BlueHDi των 100 ίππων και των 254 Nm ροπής δίνει έμφαση στην οικονομία. Συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι επιδόσεις του Peugeot 3008 με τον 1,2 PureTech κινητήρα είναι καλύτερες από αυτές του 1,6 BlueHDi με τους 120 ίππους, πόσο δε από αυτές με τους 100.

Peugeot 3008: Να το πάρω βενζίνη ή diesel;

Διαβάστηκε από 16429 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/5/2017

Η Peugeot προσφέρει τις βασικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου στην ίδια τιμή των 24.900 ευρώ. Σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, το μπρίο της βενζίνης υπερισχύει. Δείτε τώρα, ποιό καύσιμο είναι ο νικητής για το κορυφαίο Crossover της Peugeot.

 
Ίδια τιμή, σε βενζίνη και ντίζελ, προκαλούν πονοκέφαλο στην επιλογή
Μέχρι τώρα ξέραμε πως το diesel είναι ακριβότερο στην αγορά, αλλά καίει λιγότερο και αν κάνεις πολλά χλμ. ετησίως μπλα μπλα μπλα κάνεις απόσβεση και συμφέρει, αν όχι μπλα μπλα μπλα, τότε η βενζίνη μπλα μπλα μπλα. Σήμερα η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot δημιουργεί έναν μικρό πονοκέφαλο:  Ίδια τιμή για την βασική έκδοση βενζίνης και πετρελαίου για το καθόλα εντυπωσιακό Peugeot 3008 και άντε να επιλέξεις.

Το νέο 3008 ξεχωρίζει με την ιδιαίτερη και εκλεπτυσμένη σχεδίαση και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, όπως το i-cockpit στο εσωτερικό, ξεφεύγοντας από τα δεδομένα των mainstream μοντέλων και μπαίνοντας σε premium μονοπάτια. Αυτό ισχύει είτε για την βασική  έκδοση βενζίνης με τον 1,2 PureTech των 130 ίππων, είτε για την βασική έκδοση πετρελαίου με τον 1,6 BlueHDi των 100 ίππων. Αρα στην τιμή έχουμε ισοπαλία.
 
Κινητήρες- Επιδόσεις: Κερδίζει τις εντυπώσεις ο 1,2 PureTech βενζίνης
Ο 4κύλινδρος, 8βάλβδιδος 1,6 BlueHDI αποδίδει 100 άλογα και 254 Nm ροπής δίνοντας έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση. Η τελευταία οφείλεται και στην μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα και σύμφωνα με την γαλλική φίρμα η μέση τιμή της είναι 4,0 λτ./100 χλμ.

Να σημειωθεί πως ο κινητήρας του γαλλικού crossover διαθέτει σύστημα AdBlue για την εξουδετέρωση των NOx, γεγονός που του δίνει ένα πλεονέκτημα για μελλοντική χρήση, όπου τα πράγματα για το diesel θα ζορίσουν. Όπως και η έκδοση βενζίνης, έτσι και το 1,6 BlueHDi διαθέτει σύστημα Start/Stop του κινητήρα για την κίνηση και τα φανάρια.
 
Από την άλλη, ο βραβευμένος 3κύλινδρος, 12βάλβδιβος 1,2 PureTech αποδίδει 130 άλογα και υπολείπεται μόλις 24 Nm σε ροπή και μάλιστα στις ίδιες στροφές (1.750 σ.α.λ). Στην πράξη ο κινητήρας, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτο, εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά. Η Peugeot υπόσχεται μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως η μέση κατανάλωση είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ τα 0-100 έρχονται σε 10,9 δλ., τα 60-100 με 4η σε 7,8δλ και τα 80-120 με 5η σε 11,5 δλ.

Το 3008 με τον 100άρη diesel κινητήρα δεν είναι διαθέσιμο για δοκιμή από την αντιπροσωπεία. Ωστόσο, για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το 120άρι, που δοκιμάσαμε και που έχει ροπή 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ., έχει επιδόσεις: 0-100 σε 11, 1 δλ, 60-100 με 4η σε 7,9 δλ και 80-120 με 5η σε 12,3 δλ.. Από την άλλη, η πραγματική μέση κατανάλωση ήταν στα 6,4 λτ./100 χλμ. και άρα το diesel ταιριάζει περισσότερο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Θα λέγαμε λοιπόν πως η έκδοση με τον 1,2 PureTech κινητήρα κερδίζει ένα σημείο.
 
Στο δρόμο: Το μπρίο της βενζίνης υπερισχύει
To Peugeot 3008 είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2 και ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με λογική κλίση, παρά την κορυφαία απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ.

Η άμεση απόκριση στο γκάζι της έκδοσης βενζίνης και το σχετικό μπρίο κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση του βενζινοκίνητου 3008 σε σχέση με το 120άρι ντίζελ, άρα λογικά και με το 100άρι αναμένεται λίγο πιο αργό.
 
Εσωτερικό-Χώροι: To i-cockpit φέρνει την ισοπαλία
Ιδιαίτερα ποιοτική και κομψή είναι η καμπίνα επιβατών του νέου 3008, με το i-cockpit λογικής εσωτερικό (προσηλωμένο στον οδηγό) όπου ξεχωρίζει ο ψηλά τοποθετημένος και στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι, η μεγάλη κεντρική κονσόλα που χωρίζει οδηγό και συνοδηγό και ο προσεγμένος ambient φωτισμός.  

Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι και ο χώρος αποσκευών των 520 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Το μόνο που ίσως πειράξει κάποιους είναι το μεγάλο κεντρικό τούνελ μεταξύ οδηγού-συνοδηγού που τους «απομονώνει» κάπως…

Και στις δύο εκδόσεις, το επίπεδο Access έχει την αναμενόμενη πληρότητα για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών. Κανένα από τα δύο δεν διαθέτει το σύστημα Advanced Grip Control, το οποίο μέσω 5 προγραμμάτων λειτουργίας για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης υποκαθιστά ως ένα σημείο την τετρακίνηση, που δεν προσφέρεται άλλωστε σε καμία έκδοση. Αρα εδώ λοιπόν έχουμε ισοπαλία.
 
Η άποψή μας: 1,2 PureTech βενζίνης
Ένα και ένα κάνουν δύο: Με δεδομένη την ίδια τιμή για τις βασικές εκδόσεις του Peugeot 3008 σε βενζίνη και ντίζελ και με την επίσης δεδομένη υπεροχή του 1,2 PureTech σε επιδόσεις και ευχαρίστηση στην οδήγηση, τότε η πλάστιγγα γέρνει προς τη μεριά της βενζίνης. Στην περίπτωση με τον ισχυρότερο diesel τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα...

 
  • nickolas2649

    Το καλυτερο αυτοκινητο της κατηγορίας του. Δεν ειναι τυχαιο που ανακηρυχθηκε αυτοκινητο της χρονιας 2017 σε ολοκληρη την Ευρωπη. Οταν οι ειδικοι το βγαζουν το καλυτερο αυτοκινητο της χρονιας τοτε ολοι εμεις πρεπει να πουμε πως τα πηραν και δεν ειναι αντικειμενικοι για να δικαιολογησουμε τις δικες μας επιλογες. Συγγνωμη αλλα μπορει να μην εχει το σημα της vw, της mercedes, της bmw ή της audi, αλλα ο λεοντας ανεβηκε επιπεδο και πρεπει να αρχισουν να φοβουνται ολοι οι υπολοιποι.

      19
  • Giorgos

    Που κολλάει το Q2 άνθρωπε μου?? Άλλη κατηγορία το 3008 και άλλη το Q2.. Το Q2 ανήκει σαν μέγεθος στην κατηγορία του 2008.. Γελάω με τη συγκριση μεταξυ Q2 και 3008 .. Άσε που το Q2 από πισω μοιάζει σαν Polo, από μέσα είναι copy paste Α3 αλλά με χειρότερα υλικα και από μπροστα η μούρη του βγάζει πολύ φθήνια.. Πολύ προτοτυπία η Audi τι να πω... Αν σκεφτείς και την δεδομένη αναξιοπιστία πεταμένα λεφτα και μόνο για premium δεν μοιάζει το Q2... Οπότε εγω θα σου πω γιατί να παρεις το Q2 και να μην πάρεις στα ίδια λεφτά το 3008 που είναι μεγαλύτερο, με καλύτερη ποιότητα, πανέμορφο εσωτερικο και όχι μια από τα ίδια και καλύτερο εξοπλισμό και γενικά καλυτερο παντου.. Και που είσαι??? την ψηφιακή οθόνη το 3008 την έχει από τη βασική έκδοση και όχι σαν το Q2 που την έχει μόνο να την χρυσοπληρώσεις εξτρα.. μεγάλη γυφτιά η Audi.. το χρυσοπληρώνεις που το χρυσοπληρώνεις το υπερυψωμενο polo τα έχει και όλα έxtra.. Και αν θες και καλά να μας το παίξεις οτι πήρες Audi σε πληρωφωρώ ότι απαρατήρητο περνάει το Q2 στο δρομο όταν περναει ενώ το 3008 αν περάσει στο δρόμο θα γυρίσουν όλοι το κεφάλι και αν μπουν και μεσα θα νομιζουν ότι μπηκαν σε διαστημοπλοιο

      12
  • France

    Εγώ πάλι θα έπαιρνα οτιδήποτε άλλο εκτός..γερμανικού, δε θα άντεχα πάλι...ξανά να έβλεπα τη φάτσα του μηχανικού να χαμογελά κάτω από τα μουστάκια του και να μου λέει ...τι παθατε πάλι αυτή τη...φορά, και να κλαίω τα λεφτά που πέταξα

      10
  • France

    Για να συνιστά το... τρίτη βενζίνα άρα όλοι παίρνουν...DIESEL, ευχαριστούμε για τα μηνύματα...τρίτη μου

      9
  • tasos

    Επιτέλους και μια αναφορά για το τούνελ 'απομόνωσης' οδηγού συνοδηγού. Σαν να ταξιδεύουν δυο ξένοι

      5
  • Egeas

    Μήπως να μην το πάρω καθόλου ??? Έρχονται πολύ καλύτερες value for money επιλογές στην κατηγορία τους επόμενους μήνες ...

      4
  • Egeas

    Μεταξύ Audi Q2 και Peugeot 3008, εαν μιλάμε για τα ίδια χρήματα, με κλειστά τα μάτια επιλέγω Peugeot 3008 για πολλούς λόγους. Οι πιο σημαντικοί είναι η εξαιρετική ποιότητα καμπίνας του Peugeot, ο εξοπλισμός που πέρνεις με τα λεφτά που πληρώνεις και οι χώροι που στο 3008 είναι κορυφαίοι. To Q2 δεν μου λέει τίποτε απολύτως ως αυτοκίνητο, δηλαδή αν του βγάλεις το σήμα της Audi δεν έχει τίποτε το ιδιαίτερο για να το επιλέξεις έναντι άλλων μοντέλων της κατηγορίας "SUV-ψευτο-SUV". Μόνο εάν θέλεις να λες οτι και καλά κυκλοφορείς με premium μάρκα αμάξι το επιλέγεις. Αλλά εκει που έχει φτάσει πλέον η ποιότητα και το design στις άλλες μάρκες δεν αξίζει να θυσιάσεις τον σύγχρονο πλούσιο εξοπλισμό που σου προσφέρουν και τον απολαμβάνεις και τον χαίρεσαι κάθε μέρα που ζεις με το αυτοκίνητο ... μόνο και μόνο για να πάρεις μια premium γερμανική μάρκα, χωρίς εξοπλισμό στην βασική έκδοση, για να κυκλοφορείς και καλά με Audi BMW ή Mercedes ... δεν αξίζει σε καμία περίπτωση - και δεν έχει να κάνει με το άν έχεις τα χρήματα ή όχι, είναι θέμα φιλοσοφίας και λογικής σκέψης.

      3
  • Giorgos

    @nicholas2649 όντως η Jd power έβγαλε για το 2016 την Peugeot ως τη δεύτερη πιο αξιόπιστη μάρκα. Αυτοκινητα που κυκλοφορούν στην Γερμανία αφορούσε η έρευνα αλλά η J D power δεν είναι γερμανική.. Η γερμανική adac και Tuv βάζουν πρώτο κανά Ιαπωνικό για στάχτυ στα μάτια μετά ακολουθουν τα περισσότερα Γερμανικά και για το τέλος αφήνει πάντα όλες τις ευρωπαικές μαρκες πλην των γερμανικών.. @ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ σε πληροφορώ οτι αυτο που λες οτι οποιος διαθετει πάνω από 25.000 θα κοιταξει γερμανικο premium δεν ισχύει για πολλούς αλλά ισχύει για κάτι κολλημένους σαν εσένα.. Προφανώς και είναι πολλοί που θα δώσουν 25.000 και πάνω για μάρκα που δεν ειναι γερμανικη και Premium γιατί θα προτιμήσουν ένα καλοεξοπλισμένο μοντέλο που θα έχει τα πάντα από συστήματα και όχι ένα άδειο από εξοπλισμό.. Και πληροφοριακά το 3008 μέχρι στιγμής στην Ευρώπη έχει τουλαχιστον τις διπλάσιες πωλήσεις από το Q2.. Και το Q2 παρουσιαστηκε λίγο νωρίτερα από το 3008 αν θυμάμαι καλά. Βλεπεις είναι πολλοί περισσότεροι τελικά αυτοί που προτίμησαν το 3008 το οποίο στην πραγματικότητα ειναι πολύ πιο premium από το ψευτο-premium Q2

      2
  • giorgos

    Από που προκύπτει ότι ο tuv είναι αξιόπιστος? Επειδή το λες εσύ? Ξεχνάς το σκάνδαλο του γερμανικού Adac? Είναι τυχαίο που στις περισσότερες έρευνες αξιοπιστίας όπως για παράδειγμα της J D power τα γερμανικά είναι στον πάτο?? Αλλά στις γερμανικές έρευνες της Adac και του Tuv τα παν αρκετά καλά.. Αλίμονο δεν θα υποστηρίξουν τους δικούς τους γερμανικους κουβαδες?? Τέλος πάντων ασε τις έρευνες.. Μην είστε κορόιδα κ στυριζεστε μόνο σε έρευνες κ ειδικά γερμανικές.. Η αλήθεια είναι γύρω σου κ μπροστά σου.. Ματια δεν έχεις??? Δεν βλέπεις γύρω σου τι γίνεται με τα Audi?? Μόνο στον δικό μου κύκλο όσοι είχαν Audi είχαν σοβαρά θέματα κ ήταν όλο συνεργείο ?

      2
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΤUV ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΩΤΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ. AN ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΙΣΤΕΣ. ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ AUDI. KANENA ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 25.000ΧΛΜ ΕΤΗΣΙΩΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΠΟ 25.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ PREMIUM ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ AUDI, BMW, MERCEDES ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6.000.000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΕΤΗΣΙΩΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΕΛΑΦΡΟΥ ΤΥΠΟΥ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ AUDI KAI ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ TUV REPORT ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΕΚΕΙ ΤΑ AUDI ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΩ ΚΑΤΙ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ............. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΤΙ Q2 EINAI ENAΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΙΚΡΟ SUV. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ Α3 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ.

      1
  • Right

    Egw 8a epairna to tiguan. Mono oi germanoi ftiaxnoun ta kalutera autokinhta kai otan uparxei germaniko sta idia lefta me opoiodhpote allo h logikh kai h empireia lene na pareis germaniko.

      1
  • G.A.

    Gia thn aksiopistia pou grafete gia ta germanika: O pateras mou ka8e duo xronia kanei leasing enallax A6, seira 5 kai E class giati kanei polla km. Polu poiotika autokinhta kai pote den ton exoun afhsei sto dromo. Apo aksiopistia to A6 den tou ebgale tipota pote, h E kai h 5ara ebgalan kapoia sta hlektronika tous. Opws kai na xei omws einai tetoia h poiothta kulishs kai asfaleias pou auta ta parablepeis.

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΥΡΙΕ GIORGOS ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΠΡEΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ. TO AUDI Q2 ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ PEUGEOT 3008 ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΤΩ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ AUTOTRITI ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ Q2 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ 3008. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ Q2 ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ 3008 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ AUDI ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΔΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 3008. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ Q2 ΑΠΛΑ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΧΕΙ Η PEUGEOT KAI ΑΛΛΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ Η AUDI, BMW, MERCEDES. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ENA KAΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ AUDI, BMW, MERCEDES. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

     
  • nickolas2649

    Jd power ετους 2016. Νομιζω πως η Peugeot βγηκε δευτερη εταιρια σε αξιοπιστεια και πρ τη ηταν η mitsubishi. Και που στη Γερμανια. Χαχχαχα.

     
  • Filos

    Πιστευω το βενζινοκινητο καλύπτει τις αναγκες μιας οικογενειας και εκτος απο την τιμη αγορας ,το κοστος χρησης ειναι πιο ανεκτο απο το 1.6. Και το μελλον των Diesel...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα