• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008, στην έκδοση με τον κινητήρα 1,2 PureTech των 130 ίππων.

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 S&S

Διαβάστηκε από 25327 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2017

Το 3008 δείχνει τα δόντια του με το καλημέρα. Και εννοούμε την εισαγωγική έκδοση βενζίνης, που μόνο εισαγωγική δεν είναι, αφού με 130 άλογα, τέτοιες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου δεν της λείπει απολύτως τίποτα.

 
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, οδική συμπεριφορά, Grip Control
- Ορατότητα προς τα πίσω, διαφορά τιμής μεταξύ εκδόσεων
 
Η τιμή εκκίνησης του νέου Peugeot 3008, τόσο σε βενζίνη, όσο και σε diesel είναι τα 24.900 ευρώ. Και αυτό κάνει την επιλογή (diesel ή βενζίνη) μάλλον ευκολότερη, εφόσον βέβαια ξέρεις τις ανάγκες σου και τι πραγματικά ζητάς. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 130 άλογα του 1,2 PureTech, η οποία -δεν θα χρονοτριβήσουμε- μας άρεσε πολύ. Τα 130 άλογα εξασφαλίζουν μπρίο και καλές επιδόσεις, τα 230 Nm ροπής νεύρο από χαμηλά και καλές ρεπρίζ, ενώ η όλη λειτουργία του κινητήρα ταιριάζει με τον οδηγικό προσανατολισμό του μοντέλου. Όσο για την κατανάλωση; Ε, διαβάστε και πιο κάτω…
 
Από 24.900 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Όπως είπαμε, τιμή εκκίνησης του 3008 είναι τα 24.900 ευρώ για την έκδοση Access τόσο με τον 1,2 PureTech 130, όσο και με τον 1,6 BlueHDI 100. Η εν λόγω έκδοση κρίνεται  πλήρης αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής του οδηγού και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Για το Grip Control, τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τον αυτόματο κλιματισμό,  το σύστημα multimedia με την 8άρα οθόνη, τους διακόπτες τύπου πλήκτρων πιάνου, τις ζάντες αλουμινίου και τον εσωτερικό φωτισμό LED θα πρέπει να πάτε στην έκδοση Active Grip, η οποία κοστίζει επιπλέον 2.500 ευρώ. Είναι αρκετούτσικα, αλλά αξίζει…

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Δειχνει καλυτερο σε ολους τους τομεις απο τα αντιστοιχα γερμανικα και συγκρινεται μονο με τα ιαπωνικα.

      10
  • Drams

    Μπράβο Μπράβο Μπράβο ένα από τα ομορφότερα και πολύ καλά αυτοκίνητα....Κερδίζει την κατηγορία χωρίς ιδιαίτερους κόπους.

      8
  • billis

    Ωραίο αυτοκίνητο αλλά πανάκριβο. Την προηγούμενη βδομάδα επιστρέφθηκα αντιπροσωπεία της Peugeot και με ενημέρωσαν ότι η έκδοση των 24.900 ευρώ ουσιαστικά δεν εισάγεται και πρέπει να πας στην έκδοση active grip με τιμή 27.400 ευρώ συν λοιπά έξοδα. Νομίζω ότι έχει ξεφύγει λίγο η Peugeot …..

      7
  • filos

    πολύ ακριβό για σήμερα. Περιεργο ταμπλό με τα όργανα συνεχώς μεσα στα μάτια σου και το μικρό κάπως τιμόνι χαμηλά... Δεν δίνεις τόσα λεφτά για την ομορφιά του και τον σχετικά μέτριο εξοπλισμό τους σ' αυτη την εκδοση.

      6
  • vankat

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUV ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΞΩ-ΜΕΣΑ,ΜΟΝΤΕΡΝΟ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ,ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.... ΕΡΩΤΑΣ!!!!

      6
  • Egeas

    Έρχεται σε ένα μήνα στην Γενεύη το Qashqai facelift με ημιαυτόνομη αδόγηση και βελτιωμένο στα σημεία που είχε κάποια θεματάκια, καθώς και το πολυαναμενόμενο Qashqai rival νέο μικρομεσαίο SUV από την Mitshubishi με πολύ φρέσκια σχεδίαση και τετρακίνηση ... για να τα τελειώσουν μια κι έξω όλα αυτά τα ψευτοSUVοειδή που προσπαθούν να μας λανσάρουν οι ευρωπαίοι ... άντε για να τελειώνουμε !

      5
  • Egeas

    Πολύ σωστή η τελευταία παρατήρηση του St. Η Ford με το Kuga προσφέρει ένα πολύ τίμιο προϊόν σε λογική τιμή και με πλούσιο για την τιμή του εξοπλισμό. Με 27 χιλιάρικα πέρνεις το χειροκίνητο 1.5 diesel με πολλά extra, και με Navi, το θέμα με το συγκεκριμένο είναι ότι είναι βαρύ αμάξι και το παραπάνω μοτεράκι του πέφτει μικρό. Μετά σε πετάει στα 2,000cc που δυστυχως σε τούτη την χώρα που ζούμε είναι απαγορευμένος καρπός (φόρος πολυτελούς διαβίωσης, τεκμήριο 8,800 ευρώ το χρόνο - είτε τα βγάζεις είτε όχι φορολογείσαι γι' αυτά ... μόνο εδώ στο Ελλαδιστάν συμβαίνουν αυτά) ... οπότε, όπως και σε τόσα άλλα, και με το τι αυτοκίνητο θα πάρουμε ... έχουμε τεράστιο πρόβλημα !!!

      4
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Η PEUGEOT έχει πάρει φόρα και φτιάχνει κορυφαία αυτοκίνητα σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Επειδή όμως η ποιότητα και τα κορυφαία υλικά κοστίζουν, οι τιμές τους έχουν πλησιάσει πολύ τις τιμές των αυτοκινήτων της premium κατηγορίας και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα, τουλάχιστον στην Ελλάδα που έχουμε ένα κόλλημα με τους έλικες και τα αστέρια. Στις υπόλοιπες χώρες νομίζω ότι θα σκίσει γιατί πραγματικά το αξίζει.

      4
  • Egeas

    Ωραίο αμάξι σαν design - φρέσκο σχέδιο, ποιότητα κατασκευής, πολύ προσεγμένα υλικά και σχεδιασμός στο εσωτερικό, όπως και η πρακτικότητα της καμπίνας και του χώρου αποσκευών, φαντεζί ταμπλό αλλά περίεργο το μικρό τιμόνι που πρέπει να κοιτάς τα όργανα πάνω από αυτό - προσωπικά δεν μου αρέσει η ιδέα, όμως το έχουν τιμολογήσει αρκετά ακριβά ... και εαν υπολογίσουμε ότι εντός του 2017 ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί πολύ στην κατηγορία μεσαία SUV-Crossovers ... η Peugeot δεν νομίζω να πουλήσει όσα αυτοκίνητα υπολογίζει ... σήμερα έτσι όπως είναι η κατάσταση στην Ελλάδα με τους φόρους που μας χτυπούν από παντόυ ... ο Έλληνας καταναλωτής υπολογίζει και το χιλιάρικο, οπότε το θέμα της τελικής τιμής είναι πολύ ευαίσθητο ζήτημα και το συγκεκριμένο αμάξι είναι ακριβό.

      4
  • St

    Ξέχασα να αναφέρω το αμιγώς Γιαπωνέζικο Μιτσουμπισι ΑSΧ από 19 χιλιάρικα...και με ανεξαρτητη πισω αναρτηση, με ότι λεει το made in japan, όταν αγοράζεις γιαπωνεζικο ποτε δεν αμφιβάλεις για την αγορά που έκανες και ποτέ δε το μετανιώνεις....Αν εν όψη του νεου πεσει ακόμη πιο κατω η τιμη είναι ευκαιρία...αφήστε τους δημοσι..γράφους να μα ς λενε πως είναι ξεπερασμενο ,πως είναι πολλα χρόνια στην αγορα,και άλλα τετοια κουφά...... σιγα που δεν έχει τα μπιχλιμπίδια και τις ομορφιές(;) των νεωn SUV..Τελευται διαβασα και για 15500 χιλιαρικα προσφορα το ΦΙΑΤ500X που και αυτό εχει ανεξαρτητη πισω αναρτηση ..αλλά είναι θεμα αισθητικης στον καθενα αν αρεσει η σειρα 500.....

      3
  • St

    Λέγω εγώ τώρα...σε αυτητην τιμη που πωλειτε και με αυτές τις φιλοδοξιες που έχει...ενώ είναι φορτομενο με τόσα μπιχλιμπίδια....γιατι δεν εβαλαν ανεξαρτητη πισω αναρτηση; Τελικα στα SUV μονο το KUGA της Φορντ είναι ολοκληρομενο και σοβαρο;

      3
  • Σρακ

    Egeas κάνεις πλάκα τώρα εάν συγκρίνεις το Quaskai με το 3008.Οσο για την mitsubishi με τι μοτέρ?Της peugeot.....Γιατί απλά βγάζει πλέον τα καλύτερα μοτέρ και όσο για ομορφιά και ποιότητα δεν πιάνει ο Ιάπωνας μπροστά του τίποτε....

      1
  • Giannis

    Πολυ καλα ξεκινάει τα νέα της μοντέλα η Peugeot δυναμικά, όμορφα, ελπίζω να ειναι και μετά το ίδιο, αν και αυτο το ταμπλό δε με ενθουσιάζει η αλήθεια ειναι! Λιγο τσιμπημένη η τιμή του βεβαια να λέμε την αλήθεια!

     
  • Filos

    Δεν θα με πειραζε αν δεν ειχα ηλεκτρικα παραθυρα πίσω, θερμαινόμενους καθρεπτες και πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, (ίσως και cruise control) αλλά κλιματισμο θα ήθελα αντί A/C , στην "βασικη" εκδοση...

     
  • Egeas

    Μάλλον πλάκα κάνω... Θα δείξει το πράγμα σύντομα ... Εξαρτάται κι ο καθένας τι ψάχνει ... Δεν θα με χάλαγε να δω σ ένα super μοντέρνο Mitsubishi Suv 4χ4 το κινητήρα 1.6d 120hp της Peugeot ... αν και θα προτιμούσα κατι πιο δυνατό που να μην είναι 2000cc , αλλά δύσκολο να μου κάνουν την χάρη...