Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λτ. BlueHDi των 120 ίππων.

Test: Peugeot 308

35.587 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2016

Το Peugeot 308 με τον diesel BlueHDi των 1,6 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αγριεύει και δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό προτάσσοντας τις πολύ καλές επιδόσεις αλλά κα τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

 
What is new
- Κινητήρας 1,6 λτ. diesel με 120 ίππους
- Κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 22.270 ευρώ

Κινητήρας, εμφάνιση 
μέσα - έξω, χώροι επιβατών, ποιότητα εσωτερικού, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά 
- Αίσθηση επιλογέα, ορατότητα προς τα πίσω

Η Peugeot διέθετε ανέκαθεν αξιόλογα αυτοκίνητα στην μικρομεσαία κατηγορία. Ωστόσο το 308 έκανε την υπέρβαση. Αντικαθιστώντας μάλιστα τον κινητήρα e-HDI με το νεότερο κινητήρα diesel BlueHDI των 1,6 λίτρων, το ενίσχυσε σημαντικά. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει γάντι στο μικρομεσαίο αμάξωμα του 308, ενώ με την αύξηση της ισχύος του και της ροπής του το φέρνει αντιμέτωπο με την ελίτ της κατηγορίας, με τα αυτοκίνητα που την απαρτίζουν να εφοδιάζονται με αντίστοιχου κυβισμού και απόδοσης σύνολα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι παρά την αύξηση των τιμών αυτών, αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση. Κατά τα άλλα το Peugeot 308 και σε αυτή την έκδοση παραμένει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Από 22.270 ευρώ με «4x4»
Η τιμή του στη βασική έκδοση με το νέο κινητήρα ξεκινά από τα 22.270 ευρώ η οποία διαμορφώνεται έτσι μετά από το όφελος της απόσυρσης, ενώ περιλαμβάνει και το πρόγραμμα 4Χ4 της Peugeot (4 χρόνια άτοκα, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service). 

Από τα πιο όμορφα μικρομεσαία
Το Peugeot 308 αποτελεί ένα από τα πιο καλαίσθητα σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας συνδυάζοντας περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική. Το εμπρός μέρος είναι κομψό και σύγχρονο σχεδιαστικά με τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά του αμαξώματος να εκφράζουν πιο σπορ σχεδιαστικό προφίλ. Το πίσω μέρος είναι το πιο ξεχωριστό πάντως, με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα και τη γενικότερη σχεδίαση να κρίνεται απόλυτα θελκτική στο σύνολό της.

Tags: PEUGEOT 308
 
  • bpanos

    Πολύ όμορφο στην οδήγηση ΙΧ. Υπερβολικά άνετο και καθόλου κουραστικό για μεγάλα ταξίδια. Αθόρυβο και με ρεπριζ που συγκρίνεται με οχήματα βενζίνης. Από κατανάλωση... Αστέρι! 1650χλμ σε Ε.Ο και με ταχύτητα 130-150 και καύσιμο 90€. Το σκέφτομαι πραγματικά για αγορά!!!

      6
  • vsilverson

    Χωρίς φανφάρες και υπερβολές ένα αντιπροσωπευτικό άρθρο για το 308 1.6 BlueHDi 120. Είναι ένα πολύ τίμιο σύνολο που δε θα απογοητεύσει κανένα οικογενειάρχη. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι οι χώροι στα πίσω καθίσματα που δεν είναι για 3 άτομα άνω του 1,80. 2 ατομα στο 1,80 κι ένα παιδί χωράνε άνετα αρκεί οι μπροστινοί να είναι 1,80 κ κάτω. το 5.8 για την κατανάλωση είναι απόλυτα ρεαλιστικό εφόσον 'πατάτε' στον αυτοκινητόδρομο ή 'παίζετε' στις στροφές. Στα όρια ταχύτητας άνετα θα δείτε 4.9-5l/100km.

      2