Το νέο Toledo εμφανίζεται σταθερό και ευχάριστο, με την υποστροφή να έρχεται προοδευτικά και να είναι πλήρως ελεγχόμενη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Toledo εμφανίζεται σταθερό και ευχάριστο, με την υποστροφή να έρχεται προοδευτικά και να είναι πλήρως ελεγχόμενη.

Πρώτη δοκιμή: Νέο SEAT Toledo 1,6 TDI 105 PS

13.435 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2014)

Το νέο SEAT Toledo επιστρέφει στα σεντάν αμαξώματα, αλλά και στις παραδοσιακές του «αξίες» των άνετων χώρων και του πολύ καλού Value for Money, φιλοδοξώντας να κατακτήσει και πάλι τις καρδιές των οικογενειαρχών στη μικρομεσαία κατηγορία.

Η 4η γενιά του SEAT Toledo είναι γεγονός, με το ισπανικό μικρομεσαίο να επιστρέφει σε ένα ξεκάθαρο αμάξωμα 3 όγκων, έναντι του χάτσμπακ «διαλείμματος» στην προηγούμενη γενιά του. Και εάν αυτή η τόλμη της SEAT στο προηγούμενο Toledo, που έφερε ένα χάτσμπακ αμάξωμα σχεδόν 1 όγκου δια χειρός μάλιστα του καταξιωμένου Βάλτερ ντα Σίλβα, δεν μεταφράστηκε σε ένα αντίστοιχα «τολμηρό» νούμερο πωλήσεων (από τα 918.000 Toledo που έχουν συνολικά πωληθεί, μόνο τα 60.000 περίπου αφορούν στην 3η του γενιά), πλέον, με το 4ης γενιάς μοντέλο, η SEAT φιλοδοξεί να επαναφέρει το Toledo στο δρόμο της επιτυχίας.ΕσωτερικόΤο εσωτερικό του νέου Toledo ακολουθεί απλές και λιτές γραμμές, που δίνουν έμφαση στη λειτουργικότητα και παράλληλα, στην εσωτερική πρακτικότητα. Έτσι, όλοι οι διακόπτες βρίσκονται τοποθετημένοι σε σωστά και άμεσα προσβάσιμα σημεία, με το πολυλειτουργικό τιμόνι να προσφέρει εύκολη πλοήγηση στο μενού της οθόνης πληροφοριών στο κέντρο του πίνακα οργάνων, αλλά και στις λειτουργίες του ηχοσυστήματος.Κινητήρας: Οικονομικός και ελαστικόςΤον γνωστό, 1.600άρη TDI πετρελαιοκινητήρα του Ομίλου VW στην έκδοση των 105 ίππων, «φορά» το νέο Toledo. Το 4κύλινδρο, 16βάλβιδο αυτό μοτέρ, εμφανίζεται ελαστικό, με γερό τράβηγμα από χαμηλά και προσφέρει γρήγορες επιδόσεις, σε συνδυασμό και με το σχετικά σφιχτό σε κλιμάκωση 5ατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.Στο δρόμο: Ασφαλές και με καλή άνεσηΤο νέο Toledo βασίζεται σε μια τροποποιημένη και μακρύτερη εκδοχή της πλατφόρμας των Ibiza/Fabia/Polo, φέροντας κλασική διάταξη ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα.Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 17 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 29/4.

Η σχεδίαση του Toledo διατηρείται κομψή και χωρίς εξάρσεις. Στο πίσω μέρος, η ανασηκωμένη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ ανοίγει μαζί με το παρμπρίζ.

Η σχεδίαση του Toledo διατηρείται κομψή και χωρίς εξάρσεις. Στο πίσω μέρος, η ανασηκωμένη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ ανοίγει μαζί με το παρμπρίζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto