Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το Skoda... X5 των 22.000 ευρώ.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το Skoda... X5 των 22.000 ευρώ.

Πρώτη Δοκιμή: Skoda Kodiaq

88.726 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2017)

Με το μέγεθος, την επιβλητικότητα και ολίγο από το σουλούπι της X5, αλλά με προκλητικό Value for Money για… ξεπούλημα, το νέο Skoda Kodiaq έχει τα προσόντα για να γίνει το πιο hot μοντέλο στην κατηγορία και όχι μόνο…

What is new

Το Skoda Kodiaq, που ονομάστηκε έτσι από την αρκούδα που ζει στο ομώνυμο νησί της Αλάσκας, χτίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ.

Το Skoda Kodiaq, που ονομάστηκε έτσι από την αρκούδα που ζει στο ομώνυμο νησί της Αλάσκας, χτίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Το πρώτο μεγάλο SUV της Skoda
- 1,4 TSI με 125 άλογα
- Καίει 8,3 λτ./100 χλμ.
- Με 22.000 ευρώ και καλό εξοπλισμό

Ο διάλογος μεταξύ του γράφοντα και ενός περιπατητή κοντά στην κορυφή της Πάρνηθας, όπου έγινε η φωτογράφηση του νέου Kodiaq είναι χαρακτηριστικός.
- Πω, πω, εντυπωσιακό τζιπ, φαντάζομαι θα κάνει 40+ χιλιάδες.
- Όχι, έχει 22.000 ευρώ με σχεδόν ότι έχει πάνω το μοντέλο που βλέπετε. Παύση.
- Μα καλά BMW δεν είναι;
- Όχι Skoda, το πρώτο της μεγάλο τζιπ. Μεγαλύτερη παύση…

Η είσοδος της Skoda στην κατηγορία των μεσαίων SUV δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Το νέο Kodiaq, που κατ` επιλογή μπορεί να είναι και 7θέσιο, χτίζεται πάνω στη νεότερη, MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ. Αντίστοιχα μακρύ είναι και το μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο αγγίζει τα 4,697 μέτρα και το τοποθετεί στο ανώτερο άκρο της μεσαίας κατηγορίας των SUV από πλευράς μεγέθους (πλάτος 1.882 χλστ. και ύψος 1.676 χλστ.).
 
Επιβλητικό
Το Kodiaq διαθέτει ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και «καθαρές» γραμμές, ενώ η μάσκα τονίζει την επιβλητικότητά του. Ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές των πλευρικών τμημάτων και οι λεπτομέρειες στα εμπρός και πίσω (στάνταρ LED) φώτα. Στο πλάι και στο πίσω μέρος βρίσκεις κάποια στοιχεία από την X5, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ευχάριστο και κυρίως καταφέρνει να κρύβει τον όγκο του Kodiaq. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα μοντέλο σχεδόν 4,7 μ. Μια ακόμη επιτυχία των σχεδιαστών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, αφού ο σχετικός συντελεστής του Kodiaq είναι στο 0,33 μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Τιμή… χώμα και πλούσιος εξοπλισμός
Η τιμή του Skoda Kodiaq ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ για την 2κίνητη έκδοση Ambition με τον 1,4 TSI των 125 ίππων (πρόκειται για την έκδοση της δοκιμής) και εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως τιμή… χώμα, αφού σε αυτά τα λεφτά είναι το πιο «πολύ» αυτοκίνητο που παίρνεις και με πλούσιο εξοπλισμό. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός στην έκδοση Ambition περιλαμβάνει 9 αερόσακους, Hill Start Assist, LED φώτα ημέρας μπροστά και πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρα φώτων και βροχής, φιμέ τζάμια, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος. Με άλλα λόγια, δεν του λείπει τίποτα…. Για τετρακίνηση θα πρέπει κανείς να πάει στην έκδοση 1,4 TSI με 150 άλογα ή στη 2λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση με 150 ή 190 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center