Υπάρχει πολύς δρόμος από τη στιγμή που κάποιος θα παραγγείλει μία Bugatti Chiron, μέχρι να την πάρει στα χέρια του. Κανονικά μεσολαβούν εννέα μήνες, ανάλογα πάντα με το επίπεδο εξατομίκευσης της παραγ
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υπάρχει πολύς δρόμος από τη στιγμή που κάποιος θα παραγγείλει μία Bugatti Chiron, μέχρι να την πάρει στα χέρια του. Κανονικά μεσολαβούν εννέα μήνες, ανάλογα πάντα με το επίπεδο εξατομίκευσης της παραγγελίας.

Πώς φτιάχνεται η Chiron

5.116 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2017)

Eννέα μήνες παίρνει σε μία Bugatti Chiron να «γεννηθεί», αφού στο «Atelier» της Αλσατίας που φτιάχνεται λείπουν ρομπότ και ιμάντες. 20 άνθρωποι συναρμολογούν μέσα από 1.800 μέρη το απόλυτο όχημα του σήμερα, στο «σπίτι» της εταιρείας από το 1909…

Υπάρχει πολύς δρόμος από τη στιγμή που κάποιος θα παραγγείλει μία Bugatti Chiron, μέχρι να έρθει η στιγμή που θα την πάρει στα χέρια του. Κανονικά μεσολαβούν εννέα μήνες μέχρι να «γεννηθεί» η Chiron, ανάλογα πάντα με το επίπεδο εξατομίκευσης της παραγγελίας.

Η Bugatti προσφέρει χιλιάδες άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις, αλλά και επιλογές όπως λογότυπα ή αρχικά στην αεροτομή, στα προσκέφαλα κ.τ.λ.

Η Bugatti προσφέρει χιλιάδες άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις, αλλά και επιλογές όπως λογότυπα ή αρχικά στην αεροτομή, στα προσκέφαλα κ.τ.λ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Βλέπετε υπάρχουν αρχικά μόνο πολλές επιλογές, που ξεκινούν από τις 23 αποχρώσεις τελικής επίστρωσης, τις 8 carbon εκδοχές, τα 31 χρώματα στα δέρματα και τα 8 στην Alcantara. Υπάρχουν ακόμα 30 είδη ραφών, 18 εκδοχές στα πατάκια και 11 χρώματα για τις ζώνες ασφαλείας. Επειδή, όμως, για κάποιους τα παραπάνω δεν είναι αρκετά, η Bugatti προσφέρει χιλιάδες άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις, αλλά και επιλογές όπως λογότυπα ή αρχικά στην αεροτομή, στα προσκέφαλα κ.τ.λ.
 
Η Bugatti δουλεύει πάνω σε κάθε Chiron περίπου για έξι μήνες σε ένα μυθικό μέρος, γνωστό και ως «Atelier». Λόγος γίνεται για τη μονάδα παραγωγής που βρίσκεται στο Μόλσχαϊμ της Αλσατίας και η οποία αποτελεί το «σπίτι» της εταιρείας από την ίδρυσή της το 1909. Στο κτήριο των 1.000 τ.μ., η Bugatti έχει 20 ανθρώπους που συναρμολογούν την Chiron, μέσα από 1.800 και πλέον μέρη.
  
Η διαδικασία που πρέπει να περάσει κάθε Bugatti Chiron έχει 12 προκαθορισμένα στάδια. Από την παραγωγή λείπουν οι ιμάντες μεταφοράς και τα ρομπότ, ενώ όλα ξεκινούν από την τελική συναρμολόγηση του κινητήρα, που έρχεται προσυναρμολογημένος από το εργοστάσιο κινητήρων του VW Group στο Σάλτσγκιτερ.
 
Πριν το αυτοκίνητο γυαλιστεί και τυλιχτεί για προστασία, οι δοκιμαστές της εταιρείας θα το οδηγήσουν για 300 χιλιόμετρα από τα Βόσγια Όρη στο αεροδρόμιο του Κολμάρ, όπου θα πιάσει ταχύτητες άνω των 250 χλμ./ώρα. Πριν την τελική έγκριση, θα πρέπει να γίνει ένα τελευταίο test drive 50 χλμ. Φέτος, μέχρι 70 μονάδες της Bugatti Chiron θα φτιαχτούν, με τις πρώτες να φτάνουν στους κατόχους τους στο ¼ του 2017.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN