• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όλα τα SUV με έως 20 χιλάρικα

Διαβάστηκε από 38763 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/6/2017

Ξέχνα τις εποχές που έδινες μια περιουσία για να αποκτήσεις SUV/crossover. Δες τώρα 16 SUV/Crossover για κάθε γούστο και με τιμή μέχρι 20 χιλιάρικα. Ποιο θα διάλεγες;

 
Η επίθεση των crossover αυτοκινήτων σε όλες τις κατηγορίες έχει ως αποτέλεσμα να βρίσκεις πλέον στην αγορά πραγματικά ό,τι θέλεις. Αυτοκίνητα που είναι ικανά να καλύψουν κάθε σου ανάγκη και όλα τα βαλάντια από μίνι μέχρι και μικρομεσαία ή ακόμα και μεσαία. Από το φθηνότερο και μικρότερο Suzuki Ignis μέχρι το κατά τι ακριβότερο από τις 20.000 ευρώ και πιο οδηγοκεντρικό Toyota C-HR, παρεμβάλλονται και άλλα πολλά αξιόλογα μοντέλα και φυσικά ο βασιλιάς της κατηγορίας σε επίπεδο πωλήσεων, το Nissan Qashqai. Ας δούμε τα μοντέλα που κοστίζουν κάτω από 20.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία τους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Στάθης

    Σήμερα ελάχιστοι έχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, διότι ακόμα και όσοι έχουν τα 20.000 ευρώ, τα φυλάνε για μια ανάγκη και δεν τα διαθέτουν για ένα αυτοκίνητο, που από τη στιγμή της αγοράς του, έχει ήδη χάσει ένα 20% της αξίας του. Γιατί λοιπόν να αγοράσω ένα καινούριο και να μην αγοράσω ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο, να κερδίσω αυτό το 20%; Επίσης σήμερα δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε τα εισοδήματα που έχουμε, όπως το μισθό ή τη σύνταξη μας. Πως λοιπόν να ξοδέψω αυτά τα 20.000 ευρώ κινδυνεύοντας, αν αύριο χάσω τη δουλειά μου, να μην έχω τα απολύτως απαραίτητα; Και αν αρρωστήσω και χρειαστεί να ξοδέψω χρήματα, που θα τα βρω; Ένας λογικός άνθρωπος, αυτά θα πρέπει να σκέφτεται και όχι το ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσει.

      17
  • vg

    Μια απάντηση στο σκεπτικό του Στάθη που με τα σημερινά δεδομένα είναι σωστό. Το άρθρο αναφέρεται στο τι υπάρχει σε αυτά τα χρήματα στην αγορά σήμερα. Το κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, είναι πιστεύω θέμα για άλλο άρθρο, άλλου θέματος. Προσωπικά και γνωρίζοντας τι υπάρχει σήμερα στην τσέπη μου, θεωρώ ότι είναι σοφότερο να ξοδέψω χρήματα για τη σωστή συντήρηση (λάδια, υγρά, φίλτρα, ιμάντες) και κατάσταση (φρένα, ελαστικά, αμορτισέρ) του αυτοκινήτου που διαθέτω, παρά να δώσω ένα σημαντικά μεγαλύτερο κεφάλαιο για αγορά νέου.

      6
  • FaniSporty

    Τα αντίστοιχα Tucson και Sportage, γιατί δεν έχουν τι αντίστοιχες ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου; Αναφέρομαι στα "Τι είναι;" "Γιατί να το επιλέξω;" "Ποια έκδοση παίρνω;"

      5
  • Σπύρος.

    Το Vitara στα 1,6 στους 120 ίππους και τιμή 16.190 και όχι 16.990, όπως αναγράφεται και με 17.360 με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, δεν είναι με κινητήρα πετρελαίου αλλά ατμοσφαιρικό βενζίνης. Επίσης, στα SUV, υπάρχει και το SUZUKI S-CROSS (SX-4) με 1000άρι τούρμπο με 112 ίππους με 15.770 και 16.980 με καλύτερο εξοπλισμό και επίσης με τον 1400αρι τούρμπο βενζίνης στους 140 ίππους στα 19.980 που όμως παραλείπεται και δεν αναφέρεται καθόλου. Θα έλεγα και για το SKODA YETI 1.2 με τιμή στα 19.900, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν διατίθεται ακόμα.

      4
  • St

    για να εισαστε ακριβείς με τις τιμές...βάλτε και κανα χιλιαρικο επιπλέον από την τιμη στο τιμοκατάλογο, δηλ. εξοδα πώλησης, έξοδα μεταφοράς αυτοκινήτου πινακίδων, χαρτόσημο...μετα άλλο χιλιαρικο για ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας...και την βενζινη για το πρωτο γεμισμα!!!!! και όταν κανεις δηλωση στην εφορία τεκμήρια...καλο οδηγητο το νέο μας αυτοκίνητο!!!! Σκέπτομαι να αγοράσω την Τζοιτλέττα βενζινη στα 17500 χευρό τιμή καταλόγου...θέλω γνώμες και εναλλακτικες αγορές