Λιτή αλλά ευχάριστη είναι η εικόνα στο εσωτερικό και αυτής της έκδοσης της Fabia, με τα σκληρά πλαστικά να εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα.
Εσωτερικό – Χώροι: Λιτό αλλά ευχάριστο εσωτερικό με μεγάλους χώρους
42.119 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)
Η δυνατότερη έκδοση της Fabia δεν διαφέρει σε τίποτα από την αντίστοιχη έκδοση με τους 90 ίππους, προβάλλοντας λιτό διάκοσμο στο εσωτερικό των βασικών εκδόσεων, ωστόσο αν επιλέξει κάποιος μια από τις πιο πλούσιες εκδόσεις όπως της φωτογραφίας, θα μείνει ευχαριστημένος με τον νεανικό διάκοσμο που προσδίδει ο συνδυασμός των επενδύσεων. Η οθόνη του συστήματος infotainment και την φάσα που διατρέχει το ταμπλό να αποτελούν τα βασικότερα χαρακτηριστικά του. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, με την συναρμογή και το φινίρισμα να βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Οι πίσω επιβάτες έχουνε επαρκή αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους και θα φιλοξενηθούν άνετα.
Η Skoda βάζει την σφραγίδα της και στα μικρά αυτοκίνητα, με την Fabia να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας . Oι χώροι, σαφώς και δεν παρουσιάζουν διαφορές σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της Fabia, παραμένοντας και σε αυτή την έκδοση, μια ιδιαίτερα ευρύχωρη πρόταση. Πιο συγκεκριμένα 4 επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα στην καμπίνα, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους επαρκή αέρα για τα κεφάλια και τα πόδια τους, ενώ με τη σειρά του ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με όγκο 330 λίτρων.
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
Σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ουτε τα γιαπωνεζικα δεν εχουν πλεον! Škoda ...δηλαδη "κριμα" στα τσεχικα!χαχαχα
Αν είναι με 12900 το fabia value for money,τότε το yaris με 13200 είναι...offshore επένδυση
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
η monte carlo έκδοση δεν θα έρθει στην Ελλάδα;
12.900 € ? Μην σπρωχνεστε παιδια.... ολοι θα παρετε....