Tο Ignis και στην 4κίνητη έκδοσή του είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο οδηγικά με διττό χαρακτήρα.

Στο δρόμο: Τεφαρίκι

157.451 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Το Ignis εκμεταλλευόμενο την 180 χλστ. απόστασή του από το έδαφος και το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης AllGrip Αutο (ηλέκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης), αποδεικνύεται ένα ευχάριστο για εκτός δρόμου διαδρομές αυτοκίνητο. Η τετρακίνηση επεμβαίνει άμεσα και αποτελεσματικά όπου χρειαστεί, με την λειτουργία Grip Control που ενεργοποιείται από το πάτημα του σχετικού διακόπτη στην κονσόλα να επιτρέπει το απρόσκοπτο ξεκίνημά του σε χαμηλής πρόσφυσης συνθήκες. Η ανάρτησή του είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες και μικρές κλίσεις του αμαξώματος, αν και ο θόρυβος κύλισης είναι αυξημένος, ενώ σε σχέση με το δικίνητο, αυτή η έκδοση εφοδιάζεται με άξονα τριών συνδέσμων πίσω (έναντι του κλασικού ημιάκαμπτου) προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα γενικότερα. Το τιμόνι με τις 3,5 στροφές από άκρη σε άκρη έχει μέτρια αίσθηση και δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του, ωστόσο προσφέρει πολύ καλή ευελιξία στο Ignis εξυπηρετώντας στο βασικότερο πεδίο δράσης του που είναι τα στενά της πόλης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • lalakis

    Τα Suzuki, ανέκαθεν είχαν θέμα με τα άσχημα πλαστικά τους, την μεγάλη κατανάλωση και στο συγκεκριμένο όχημα, με το άσχημο, μα πολύ άσχημο σουλούπι του αυτοκινήτου...

      14
  • France

    Σκέτο bollywood το κατάντησαν, μαυρα χάλια, με εξίσου χάλια τιμές!

      13
  • Kostas

    Φοβερο αυτοκινητακι, πολυ ομορφο, με τεραστιους χώρους (το χω δει σε έκθεση) και αξιοπιστία suzuki. Οσο για το πισω μέρος, εμενα μου αρέσει πάρα πολυ 1ον ακριβώς επειδή είναι ρετρό τιμώντας το παρελθον του μοντέλου και 2ον γιατι δεν μοιάζει με κανένα αλλο. Εχει γίνει βαρετό τα αυτοκινητα μιας κατηγορίας να ναι πολύ παρόμοια σε σχεδιασμό (δειτε τα πχ πισω φωτιστικα σε opel astra, vw golf, hyundai i30, kia ceed). Tο μόνο λίγο αρνητικό η τσιμπημένη κατανάλωση και το όντως μικρό ρεζερβουάρ

      12
  • axxis

    Με αυτό το πίσω μέρος, μάλλον πρέπει να ελπίζουμε σε ένα facelift. Κρίμα.

      11
  • κωστας

    μακραν το ασχημοτερο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη...μαζι με fiat multipla και honda hrv(το παλιο) τα ασχημοτερα ever

      4
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    γλυκο χαριτωμενο αυτοκινητακι πολης.για 4χ4 δεν θα εδινα χρηματα ισως μονο για το panda σε αυτη την κατηγορια..η αληθεα ειναι πως το πισω μερος ξυνιζει αρκετα,θυμιζει κατι απο παλια και λιγο απο vitara..οσο για τα πλαστικα κ οχι μονο η τακτικη της εταιρεια ελεγε και λεει πως αν μπορειτε να κοψετε εστω και ενα ευρω,καντε το!!!

      4