Θα έχετε παρατηρήσει, ότι οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες Euro 6 διαθέτουν δυνατότητα πλήρωσης με AdΒlue. Τι είναι όμως το AdΒlue και πως αυτό μειώνει τα NOx; Το AdΒlue είναι ένα διάλυμα ουρίας και απεσταγμένου νερού σε αναλογία 32,5% και 67,5% αντίστοιχα. Η αναλογία αυτή δεν είναι τυχαία γιατί σε αυτήν ακριβώς εξασφαλίζεται η χαμηλότερη θερμοκρασία κρυσταλοποίησής του που είναι οι -11ο C. Το συγκεκριμένο διάλυμα ψεκάζεται στην εξάτμιση, όπου το νερό εξατμίζεται και δημιουργείται ισοκυανικό οξύ και αμμωνία. Στην συνέχεια μέσω μιας καταλυτικής διαδικασίας, από την εξάτμιση τελικά βγαίνει νερό, διοξείδιο του άνθρακα και διατομικό άζωτο. Παρατηρείστε ότι στην εξάτμιση τελικά παραμένει ένας ρύπος και αυτός είναι το διοξείδιο του άνθρακα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο αυτή η διαδικασία ονομάζεται επιλεκτική καταλυτική αναγωγή, αφού ασχολείται μόνο με τα NOx και όχι με τους άλλους ρύπους που παράγει ο κινητήρας. Αυτό που πρέπει να γνωρίζει ο οδηγός, είναι ότι η κατανάλωση AdBlue είναι άμεση συνάρτηση της κατανάλωσης πετρελαίου και είναι περίπου το 3-6% αυτής. Εφόσον λοιπόν ισχύει αυτό, είναι προφανές ότι όταν ένα αυτοκίνητο κινείται εντός αστικού περιβάλλοντος, όπου η κατανάλωση πετρελαίου είναι υψηλότερη, αναπόφευκτα και η κατανάλωση AdBlue θα είναι υψηλότερη. Το AdBlue είναι λοιπόν ένας ακόμα αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου.
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;