Ο δίλιτρος 
κινητήρας ingenium 
της Jaguar, χρησιμοποιεί AdBlue, επανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εξαγωγής για μείωση των NOx.

Ο δίλιτρος κινητήρας ingenium της Jaguar, χρησιμοποιεί AdBlue, επανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εξαγωγής για μείωση των NOx.

Συμπέρασμα

16.790 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)

Οι κινητήρες πετρελαίου μέσω των προαναφερθεισών τεχνοτροπιών γίνονται πλέον πολύ καθαρότεροι, αλλά και αρκετά πολυπλοκότεροι. Η ανάγκη για μείωση των ρύπων επιβάλλει την χρήση διαφόρων τεχνολογιών οι οποίες αναπόφευκτα ανεβάζουν και το κόστος εξέλιξης, αλλά και το κόστος κατασκευής τους. Για αυτούς τους λόγους, οι κατασκευαστές και υπό την πίεση αρκετών κρατών που θέλουν να καταργήσουν τους diesel, δείχνουν μια τάση στροφής προς τους κινητήρες βενζίνης μέχρι τουλάχιστον η αυτοκίνηση να καταλήξει στο τελικό σύνορο που θα είναι οπωσδήποτε η ηλεκτροκίνηση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw