Η τελική ταχύτητα του Rapid Spaceback των 110 ίππων αγγίζει σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η Skoda τα 200 χλμ./ώρα, νούμερο επίσης εντυπωσιακό αν αναλογιστείς πως η χωρητικότητα του κινητήρα είναι στα 1,2 λίτρα. Στον ανοικτό δρόμο, λοιπόν, το μικρομεσαίο της Skoda είναι σταθερό, το τιμόνι του υπακούει στις εντολές και είναι ακριβές γύρω από την περιοχή του κέντρου, ενώ από πλευράς θορύβου μετά τα 140 χλμ./ώρα αεροδυναμικοί θόρυβοι και θόρυβος από την καμπίνα αρχίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Αναφορικά με τις επιδόσεις και την κατανάλωση, ο 1,0 TSI είναι οικονομικός όταν δεν τον πιέζεις, όμως έχει απαιτήσεις σε καύσιμο, όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Βέβαια, να σημειώσουμε κλείνοντας, πως αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο Skoda Rapid, αλλά σε όλα τα παραπάνω μοντέλα… Είναι δηλαδή φειδωλά σε καύσιμο όταν δεν πιέζεις το γκάζι, αλλά απαιτητικά όσο ανεβάζεις ρυθμό.
Ποιός έχει σαν κριτήριο την τελική ταχύτητα? Για να τρέξει στην Κορίνθου-Πατρών ή μήπως έχετε δει τύπους με rapid να πληρώνουν για να τελικιάζουν στα Μέγαρα?
Ποιός έχει σαν κριτήριο την τελική ταχύτητα? Για να τρέξει στην Κορίνθου-Πατρών ή μήπως έχετε δει τύπους με rapid να πληρώνουν για να τελικιάζουν στα Μέγαρα?