Ο Twinair δικύλινδρος 900άρης κινητήρας του Panda στην πράξη έχει τις καλύτερες επιδόσεις.
Κινητήρες: Τα άλογα κάνουν τη διαφορά
38.298 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2017)
Όσον αφορά στους κινητήρες, στις επιδόσεις και στην κατανάλωση των τριών μοντέλων, η διαφορά στην ιπποδύναμη ανάμεσα στο 1.000άρι Aygo και στα άλλα δύο μοντέλα είναι αρκετά σημαντική (69 ίπποι και 95 Nm), κάτι που αποτυπώνεται στις επιδόσεις (το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 14,0 δλ.). Από την άλλη, το ιαπωνικό μίνι έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πράξη (5,1 λτ./100 χλμ.), ακόμη και με έντονη κίνηση στον αστικό ιστό. Το Fiat Panda, τώρα, κινείται σε αντίθετο μοτίβο. Δηλαδή κερδίζει σε επιδόσεις, όμως είναι και το μοντέλο που είναι το πιο απαιτητικό σε καύσιμο. Πιο αναλυτικά, ο μόλις 875 κ.εκ. κινητήρας αποδίδει με τη βοήθεια του turbo 85 ίππους και 145 Nm ροπής στις 1.900 σ.α.λ. με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,4 δλ., ενώ καλές να είναι και οι ρεπρίζ. Ωστόσο, το Panda λόγω της 2κύλινδρης φύσης του είναι και το πιο τραχύ στη λειτουργία. Τέλος, το Peugeot 108 των 82 ίππων εμφανίζεται ως το πιο ολοκληρωμένο, αφού και ικανοποιητικές είναι οι επιδόσεις, και η κατανάλωση παραμένει χαμηλή. Όσον αφορά την λειτουργία του κινητήρα, αυτή είναι πολιτισμένη, με ροπή από χαμηλά και τράβηγμα ως και το ψηλότερο φάσμα στροφών.
υπαρχει και το ι10 που ειναι ενα επιπεδο πανω απο αυτα τα μινι
Έρχεται το νέο Picanto...ελπίζω να γίνει ένα συγκριτικό....αντικειμενικό πάντα...
Aπό τα συγκεκριμένα το Panda εννοείται.
Επολέγω το 108 λόγω κινητήρα, και πιο αρμονικής σχεδίασης
Εάν επέλεγα ένα από αυτά το Peugeot γιατί έχει αυτή την στιγμή τους καλύτερους κινητήρες και ότι πιο αξιόπιστο πλεον