Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης του 108 απορροφούν αποτελεσματικά τις
εγκάρσιες ανωμαλίες, με άμεσα οφέλη στην καθημερινή άνεση.
Στο δρόμο: Ταμάμ για την πόλη
38.317 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2017)
Στο δρόμο και τα τρία μοντέλα είναι προσανατολισμένα για την πόλη. Πιο αναλυτικά, το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ. Παράλληλα το Fiat Panda είναι και το μοναδικό που διαθέτει και με εκτός δρόμου δυνατότητες έκδοση 4x4, με την ονομασία Cross (φωτό).
Στη συνέχεια, το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια. Παράλληλα προτάσσει και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 5,1 μ.). Λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση θα θέλαμε το τιμόνι.
Τέλος το 108 στην πράξη διατηρεί πολύ καλή σταθερότητα εκτός πόλεως, είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο εντός, ενώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν περιορίσει σημαντικά τις αντιδράσεις του πίσω ημιάκαμπτου κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες, με άμεσα οφέλη στην καθημερινή άνεση. Η «γαλλική» ρύθμιση της ανάρτησης του δίνουν το ελαφρύ προβάδισμα.
Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο τρόπο με τον οποίο κινείται.
υπαρχει και το ι10 που ειναι ενα επιπεδο πανω απο αυτα τα μινι
Έρχεται το νέο Picanto...ελπίζω να γίνει ένα συγκριτικό....αντικειμενικό πάντα...
Aπό τα συγκεκριμένα το Panda εννοείται.
Επολέγω το 108 λόγω κινητήρα, και πιο αρμονικής σχεδίασης
Εάν επέλεγα ένα από αυτά το Peugeot γιατί έχει αυτή την στιγμή τους καλύτερους κινητήρες και ότι πιο αξιόπιστο πλεον