Λογική κατανάλωση και ζωντανές επιδόσεις εξασφαλίζει στο Audi Q2, ο 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρας των 116 ίππων.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Λογική κατανάλωση και ζωντανές επιδόσεις εξασφαλίζει στο Audi Q2, ο 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρας των 116 ίππων.

Κινητήρες: Diesel, υβριδικό και… 1.000άρι!

113.230 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2017)

Το C-HR είναι το μοναδικό της παρέας με υβριδικό σύστημα κίνησης, καρδιά του οποίου είναι ένας 1.800άρης κινητήρας. Ξεκινώντας με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,8 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,4 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. Μάλιστα, προσόν του C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τα 122 άλογα συνδυαστικής απόδοσης δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Σε αυτό βέβαια, συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο που παράγει ένα περίεργο «βουητό» το οποίο θα πρέπει να συνηθίσεις όταν βυθίζεις απότομα το δεξί πεντάλ στο πάτωμα.

Φορολογικό πλεονέκτημα εξασφαλίζει στο Kuga, ο νέος 1,5 TDCi κινητήρας, που αποδίδει 120 άλογα και κινεί σβέλτα και οικονομικά το μικρομεσαίο crossover της Ford.

Φορολογικό πλεονέκτημα εξασφαλίζει στο Kuga, ο νέος 1,5 TDCi κινητήρας, που αποδίδει 120 άλογα και κινεί σβέλτα και οικονομικά το μικρομεσαίο crossover της Ford.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το SEAT Ateca είναι με τη σειρά του το μοναδικό στην κατηγορία με 1.000άρι βενζινοκινητήρα. Ο μικρότερος TSI κινητήρας του ομίλου VW αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, αφού στην πράξη τραβάει από χαμηλά και οι 115 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν για την σβέλτη κίνηση του ελαφριού - για τα δεδομένα της κατηγορίας- αμαξώματος, προσδίδοντάς του πολύ καλές επιδόσεις τόσο εν κινήσει όσο και από στάση. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και σε πραγματικές συνθήκες, αφού δύσκολα ξεπερνά τα 7,0 λτ./100 χλμ.
 
Η 1,4 TSI έκδοση του VW Tiguan αποδίδει 150 ίππους και διαθέτει σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης / ενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους, όταν οι περιστάσεις το επιτρέπουν με στόχο την οικονομία. Η πολιτισμένη λειτουργία και οι δυναμικές επιδόσεις, που τονίζονται από το(έξτρα) εξαιρετικό διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο ολοκληρώνουν την εικόνα. 
 
Και τώρα περνάμε στα diesel. Βασικό ατού του νέου Ford Kuga είναι ο ελαφρών φορολογικών βαρών 8βάλβιδος 1,5 TDCi κινητήρας, που αποδίδει 120 άλογα με 270 Nm ροπής. Παρά το σχετικά μικρό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας, ο κινητήρας ανταπεξέρχεται με άνεση στα καθήκοντά του, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση από χαμηλά, ενώ χαρίζει και αξιοπρεπείς επιδόσεις στο Kuga. Η μέση κατανάλωση, καθΆ όλη τη διάρκεια της δοκιμής σε εθνικό, επαρχιακό και αστικό δίκτυο, ήταν από 6,8 – 7,4 λτ./100 χλμ. 

Ο 1,6 BlueHDI του Peugeot 3008 αποδίδει 120 άλογα και 300 Nm ροπής προσφέροντας πολιτισμένη λειτουργία, ικανοποιητικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση (6,4 λτ./100 χλμ.). Η τελευταία οφείλεται και στην μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα. Να σημειωθεί πως ο κινητήρας του γαλλικού crossover διαθέτει σύστημα AdBlue για την εξουδετέρωση των NOx.
 
Ο 1,6 TDI των 116 ίππων και 250 Nm ροπής στο Audi Q2 διαθέτει υγρό εξάτμισης AdBlue, είναι πολιτισμένος σε λειτουργία, τραβάει από χαμηλά και προσφέρει καλές επιδόσεις. Βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο και λίγο φορτωμένος δείχνει πιο νωθρός χάρη στην μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου. Αναφορικά με την κατανάλωση, η Audi δημοσιεύει επίσημα 4,4 λτ./100 χλμ., στην πράξη όμως υπολογίστε περίπου στα 6,8 λίτρα, που κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τέλος, ο 1,6 CDTi του Opel Mokka αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής, όντας ο ισχυρότερος σε αυτά τα κυβικά με μονό turbo. Λειτουργεί πολιτισμένα, είναι εύρωστος από χαμηλά και κινεί με άνεση το σχετικά βαρύ 4Χ4, που όμως δεν ξεφεύγει σε κατανάλωση (6,4 λτ./100 χλμ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center