Κανένας δεν θα μείνει ανικανοποίητος από τα 7 crossover του συγκριτικού μας, αφού σε τουλάχιστον ένα, κάποιος θα βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει...
Η άποψή μας
Η crossover τάξη του Ά17 έχει πραγματικά άξιους μαθητές, που εκτελούν με συνέπεια τις υποχρεώσεις τους στην καθημερινότητα. Από εκεί και πέρα καθένας έχει τις ιδιαίτερες τάσεις του και εμφανίζει συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Το Audi Q2 είναι το πρώτο premium compact crossover και δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο, αλλά και την υψηλή τιμή του. Μην ξεχνάμε πως αυτό ήταν σύμφωνα με εσάς τους αναγνώστες του BEST CAR 2017 by Auto Τρίτη! Το Ford Kuga αναβαθμίστηκε συνολικά και έτσι ήρθε στο up to date επίπεδο των σύγχρονων αντιπάλων του και μάλιστα σε ανταγωνιστική τιμή. Αναβαθμισμένο ήρθε και το Opel Mokka X, που ξεχωρίζει με τον κινητήρα, την τετρακίνηση και το νέο σύστημα infotainment. Μεγάλο του ατού είναι η δωρεάν 5ετής συνδρομή στο σύστημα υπηρεσιών εξυπηρέτησης και τηλεματικής Opel On star. Το Peugeot 3008 είναι η μεγάλη έκπληξη, αφού η νέα του γενιά δείχνει έτοιμη να βάλει τα γυαλιά στους Γερμανούς. Το τίμημα του βέβαια είναι ανάλογο… Σε αντίθεση το SEAT Ateca, το πρώτο SUV της ισπανικής φίρμας, είναι το μόνο στην αγορά με 1.000άρι κινητήρα και το μόνο στην κατηγορία του με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ! Το Toyota C-HR Hybrid κάνει τη διαφορά με την σχεδίαση και τα οδικά του χαρακτηριστικά, ενώ η υβριδική του τεχνολογία το καθιστά το πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Τέλος το VW Tiguan διαθέτει premium χαρακτηριστικά κατασκευής, με ανάλογα αλμυρή τιμή, εξαιρετικούς χώρους και σπουδαία πρακτικότητα. Όπως βλέπετε πλέον υπάρχει ένα SUV για τον καθένα…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Audi Q2 1,6 TDI 116 PS
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, άνεση και ποιότητα κύλισης, τεχνολογία, κινητήρας
- Tιμή, χώρος πίσω επιβατών
Ford Kuga 1,5 TDCi 120 PS
+ Σχεδίαση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώροι-πρακτικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, απόσταση από το έδαφος.
- Κοντό έδρανό πίσω καθίσματος, αυξημένο βάρος
Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 PS
+ Εξωτερική εμφάνιση, εσωτερικός διάκοσμος, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, κινητήρας – επιδόσεις
- Απουσία τετρακίνησης σε κάποια έκδοση, αίσθηση κιβωτίου στις γρήγορες αλλαγές
VW Tiguan 1,4 TSI 150 PS DSG6
+ Ποιότητα κύλισης, premium κατασκευή, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας
- Τιμή, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
SEAT Ateca 1,0 TSI 115 PS
+ Tιμή, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Απουσία ζαντών αλουμινίου στην βασική έκδοση, λιτός διάκοσμος, ηχομόνωση
Opel Mokka X 1,6 CDTi 136 PS 4X4
+ Εμφάνιση μέσα – έξω, κινητήρας- επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών
- Στενά καθίσματα, μικρός χώρος αποσκευών αναλογικά με τις διαστάσεις του
Toyota C-HR Hybrid
+ Κατανάλωση, κουπέ σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα & φινίρισμα, απαλλαγή από τέλη
- Μικρά πίσω παράθυρα, ορατότητα προς τα πίσω, βουητό στην επιτάχυνση
Αυτο που μας ενοχλεί οτι κατασκευάζεται ενα αυτοκίνητο καπου, έστω στη Τουρκία συγκεκριμένα για το CHR, ενώ δε μας ενοχλούν άλλες χώρες @gio, λες και έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες, ειναι ιεροσυλία. Μπράβο τους που εχουν τα @@ και δεν τις κλείνουν σαν και εμάς τους π@π@ρες που δεν αφήσαμε όρθιο τούβλο και τα φέρνουμε ολα απ'εξω. Ή επειδη θα φτιάχνεται στην Αγγλία θα τρίζει. Στερεότυπα του 1980 που δείχνουν στασιμότητα εγκεφαλικής λειτουργίας και τιποτα περισσότερο. Είδα και κατι premium γερμανικά που τρίζουν και κατι γαλλικά που χοροπηδάνε στο ρελαντί και κοκ
Premium Mazda CX-5 και premium Hyundai Tucson και αντε γεια!
Για Sportage και Tuscon ούτε λόγος ε;
Πρωτη μου επιλογη ειναι το c-hr της toyota για τον νεανικο χαρακτηρα του με την εξαιρετικα προσεγμενη και ιδιαιτερη σχεδιαση του που το κανει και μοναδικο ξεχωριζοντας το απο καθε τι στον δρομο. Κατα παγια πρακτικη που σιγουρα θα αποδειχθει μεσα στον χρονο και δεν εχω καμια αμφιβολια για αυτο εχει την προικα της μεγαλης ασιατικης εταιρειας σε ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και τεχνολογια πραγμα που ολοκληρωνει το πακετο και δεν σου δημιουργει προβληματα ξεχνωντας καθε στραβοπατημα. Μου αρεσει παρα πολυ!!
Λείπουν τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα HyundaiTucson, Kia Sportage, Suzuki SX4 Scross και τα best seller της κατηγορίας Suzuki Vitara, Nissan Qashqai.
Qashqai και Kadjar αγνοούνται
Μεγάλη παράλειψη που δεν υπάρχει το nissan.Τωρα όσον αφορά τα αυτοκίνητα αυτά βλέπουμε ένα seat που προσπαθεί να μπεί σφήνα στην κατηγορία αυτη ένα q2 αδιάφορο ένα toyota που μόνο και μόνο σχεδιαστικά της βγάζεις το καπέλο και μία τίμια πρόταση της ford με το kuga και ένα tinguan που εάν δεν αλλάξει σχεδιαστικά ριζικά και να γίνει αξιόπιστο δεν έχει καμία τύχη.Καπου εκεί τελειώνει όμως το πράγμα με το 3008 της peugeot με κινητήρες κορυφή και με μία σχεδίαση που σε κάνει να το κοιτάζεις....Άλλη μία φορά μπράβο στην peugeot για τα άλματα που έχει κάνει και παίζει στα ίσια πλέον το group και για να είμαι και πιο συγκεκριμένος την audi
Μια δύσκολη κατηγορία που εδώ πλέον παίζει μπάλα η peugeot με το 3008.Μακραν το πιο όμορφο και πολύ αξιοπιστο.Πολυ καλό και το toyota και μία πολύ καλή προσπαθεια της ford.Όσο για το άρθρο κύριε που γράφεις πως μας λες οι αναγνώστες ψήφισαν το Q2 και δεν λες ότι η peugeot με το 3008 βγήκε αυτοκίνητο χρονιας?Εκεί καταλαβαίνεις πόσο τσολιάδες είσαστε ρε...Άντε περαστικά σου autotriti γιατί οι πωλήσεις του group θα έχουν πέσει και λογικά και οι δικές σας.
τωρα που εγινε η αρχή , ας ακολουθησει και μια δεύτερη ομαδα crossover για να εχουμε πιο πλήρη εικονα.Εμειναν αρκετά.
Το Peugeot 3008 (στο οποίο έκανα πρόσφατα test drive) είναι εξαιρετικό κ έχω την εντύπωση πως σε απόλυτους αριθμούς υπερτερεί σχεδόν παντού. Φανταστικό το αυτόματο κιβώτιο και με εντυπωσίασε η απόσβεση της ανάρτησης σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο κινητήρας του (το λέω εκ πείρας) ειναι μάλλον ο πιο αξιόπιστος... Το θεωρώ λοιπόν ως την εξυπνότερη αγορά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι όλα όσα παρουσίαζονται δεν ειναι καλα αυτοκίνητα (εάν εξαιρέσουμε τον 1.6 TDI του group ο οποίος ειναι αδύναμος για σκάφος 1550 kg όπως του Tiguan κ του Ateca). Ιδιαίτερα το Mokka (εαν δεν χρειάζεσαι χώρους) με την 4κίνηση στα 1.6 diesel και το on star ειναι μεγάλο δέλεαρ. Στο συγκριτικό πάντως θα έπρεπε να μπει κ το Χ1. Περί ορέξεως...
3008: To καλύτερο και με διαφορα, Q2: Αν αυτό είναι premium εγω είμαι ο Θεός, C-HR: Μετά από χρόνια κατάφερε η Toyota να βγάλει ένα εμφανίσημο αμάξι που όμως τα θαλάσωσε σε χώρους και κυρίως απάραδεκτος χώρος αποσκευών.. Επίσης το πίσω μέρος του είναι ξεκάθαρη αντιγραφή από Civik.. Να θυμήσουμε οτι κατασκευάζεται και Τουρκία.. Σιγουρα υπάρχουν και χειρότερα οπως το να κατασκευαζόταν Αγγλία οπως κατι αλλα Toyota που είναι δεδομένο πως ότι κατασκευαζεται Αγγλία θα τρίζει. Tiguan και Ateca: Βαριέμαι και μόνο που τα αναφέρω και δεδομένη από τώρα η αναξιοπιστία τους.. Ακους εκεί μέση κατανάλωση 9,9 το Tiguan.. Ούτε αμάξια με 200+ άλογα δεν καιν τοσο.. Kuga: Σαν ντουλάπα μοιάζει, είναι και υπέρβαρο, μέτριοι χώροι για το τεράστιο μεγεθός του και άνετα παίρνει βραβείου του χειρότερου εσωτερικού.. Mokka x: Τραγικό το πίσω μερος του, απαράδεκτοι χωροι, υπέρβαρο, χαμηλή απόσταση από το έδαφος και δεν αξιζει τα λεφτά του με την καμία
markos δηλαδή εγώ που γράφω είμαι στο marketing της peugeot?Έχεις ρε φίλε ένα θέμα ότι δεν γράφουμε αυτό που θέλεις εσύ και το να μας λες ρε πρόβατα ταγαρι ε ταγαρι είσαι τουλάχιστον βλήμα.Βεβαια από κάτι ταγαρια σαν εσένα ζούμε και όλοι οι άλλοι.Πιστευω να έχεις και άλλα σαν εσένα του είδους σου για να κινείται η αγορά.Χα χα χα
markos ρε φίλε λεγε ονομαστικά ποιος είναι που δουλεύει εδώ στο marketing της peugeot.Εαν σε πειράζει που είπαμε ότι αυτό και το toyota είναι το καλύτερο σου ζητάμε συγνώμη.Πες μας εσύ ποιο θεωρείς καλύτερο?Μπαίνεις μέσα και βρίζεις γιατί είπαμε ότι το 3008 είναι μακράν το καλύτερο...Λεγε ποιο θεωρείς καλύτερο εσύ και μετά πες μας και πρόβατα και ότι άλλο θέλεις.
markos είσαι πολύ μεγάλος βλάκας.. Μάγος είσαι ρε γελοίε τραχανόβλακα κ κατάλαβες οτι είμαστε όλοι στο marketing της Peugeot ; Να δούμε ποσό ηλίθιος θα καταλάβεις οτι είσαι όταν σε σουτάρει ο εργοδότης σου (Renault, Nissan, Dacia) ρε δουλοπάροικε υποτακτικέ που μου βλέπεις κ πίσω απο τους τοίχους... χρειάζεται να τα οδηγήσουμε όλα για να έχουμε άποψη ; τεχνικά χαρακτηριστικά δεν δημοσιεύονται βρε τενεκέ που το παίζεις και θύτης ενώ είσαι θύμα ; πάνε να πλύνεις κανα πιάτο ρε μπαγλαμά που σε αφήνει το auto triti να δημοσιεύεις κ άποψη...
markos είσαι ο τύπος που προσπαθεί με ένα αμάξι να βγάλει γκόμενα.Καταρχάς μπετοβλακα εγώ έχω και αμάξι και όχι αυτής της χώρας.Τώρα εάν σε πειράζει που λέμε το συγκεκριμένο καλύτερο αμάξι βγάλε το καρότο από πίσω σου να ηρεμήσεις.Οσο για το τι ονειρεύομαι και τι έχω εσύ βλάκα δεν πρόκειται αυτό να το έχεις ούτε σε 10 ζωές με τα μυαλά που κουβαλάς... Είσαι είδος υπό εξαφάνιση που λέμε.Αντε βλακακο ρούφα το αυγό σου.
Peugeot 3008 το αμάξι είναι πολύ μπροστά και με τους καλύτερους κινητήρες.
Το καλύτερο και με διαφορά το 3008, με σοβαρότερο μειονέκτημα την έλλειψη τετρακίνησης. Το Active Grip δεν νομίζω οτι μπορεί να προσφέρει εκτός δρόμου αλλά και εντός την ενεργητική ασφάλεια μιας τετρακίνησης. Ολα τα υπόλοιπα είναι στο ίδιο τσουβάλι με τα μειονεκτήματα τους και τα πλεονεκτήματά τους με χειρότερη σχεδιαστικά και πρακτικά την πρόταση της Τoyota και της Audi. Πάγματι όπως αναφέρθηκε και σε άλλα σχόλια θα έπρεπε να υπάρχουν και η πρόταση της ΚΙΑ αλλά και της Hyundai που είναι πολύ αξιόλογες.Το VFM είναι το Qashqai 1.6 4x4 με 28000€ με τα συν και τα πλην του αφού είναι παλαιότερης σχεδίασης και έρχεται και το facelift που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το Jeep Compass θα τα ράξει τα νερά απο φθινόπωρο και οσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνηση θα είναι μια καλή επιλογή απέναντι στο 3008, μέχρι τότε αναμονη.....
Peugeot 3008 μακράν το καλύτερο και σε ποιότητα αλλά και σε κινητήρες.Δευτερο το toyota που από ότι βλέπω έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.Πως βαζεται το Q2 που σχεδιαστηκα είναι για γέλια καλά από αξιοπιστία γελάμε και δεν υπάρχει το Quaskai? Τρίτη θέση το ford με το tinguan.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο άρθρο δεν έχουν συμπεριληφθεί αυτοκίνητα κατηγορίας C όπως Honda HR-V(που το περιοδικό έχει αναφερθεί με τα καλύτερα λογια) το jeep renegade και βέβαια το best seler της αγοράς που σπαει σε πωλήσεις QASHQAI ώστε να μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.Ελπίζω να μην οφείλεται στο γεγονός οτι ανταγωνιστικό site τα έχει πρώτα στις προτιμήσεις των αναγνωστών του.
Akouw gia to ch-r alla nomizw oti trolarete edw mesa... Ok apo mprosta einai apodekto alla apo pisw auto to pragma den blepetai! kakasxhmo, kagkouriko kai kleistofobiko. Poiothta ulikwn kai finirisma epishs xalia alla auto dikaiologeitai ap to oti einai ftiagmeno sthn tourkia pou kai mono apo auto apo emena exei faei akuro. Opws kai opoio allo amaksi ftiaxnetai ekei.
Ένα άρθρο - τεστ με ότι αυτοκίνητα βρήκαμε διαθέσιμα στην κατηγορία (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κινητήρα). Σίγουρα λείπουν αρκετά. Θαυμάζω τα επιχειρήματα όλων όσων σχολιάζουν το άρθρο...... και σ' ανώτερα ...
An se endiaferei to image kai h poiothta makran Q2. Deuterh epilogh to Tiguan. Omorfes stibares grammes kai oxi kagkouristikes opws tou toyota.
Γράφετε,γράφετε,γράφετε...αλλά εγώ βλέπω ότι το marketing της peugeot έχει πάρει φωτιά..εκεί Αμέτι μου, χαμέτι μου να μας πείσει ότι πρέπει να αγοράσουμε το καλύτερο suv όλων των εποχών ,το ένα το μοναδικό 3008 με 28.000 ευρώ.Πραγματικά με κάνετε να κλαίω απο τα γέλια...τέτοια λύσα δεν έχω ξαναδει..κανεί μπαμ απο χιλιόμετρο ότι όλα αυτά τα αποθεοτικά σχόλια είναι απο το marketing της peugeot. μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ AUDI Q2. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΤΟ ΤΙGUAN ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ KAI TA YΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ CROSSOVER.
Aggelos μικροαστέ ληγούρι που ονειρεύεσαι μεγαλεία..όχι δεν είναι όλοι στο μαρκετινγκ της peugeot αλλά καποιοί είναι..απο αυτούς που ΔΕΝ είναι πες μας λοιπον τιτανοτρισμεγιστέ μπετόβλακα πως ξέρεις ότι το συγκεκριμένο όχημα είναι το καλυτερό και όλα τα άλλα ειναι για πέταμα την στιγμή που έχει μόλις κυκλοφορήσει?