16.700 ευρώ κοστίζει το μίνι της Opel το οποίο εκτός από την καλή αναλογία κιλών ανά ίππο έχει ως ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα την φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση μέσα και έξω.
Το βάρος του Opel ADAM S είναι μόλις 1.086 κιλά και η ιπποδύναμη του 1,4 turbo κινητήρα στα 150 άλογα, με αποτέλεσμα το μίνι της Opel να έχει την πολύ καλή αναλογία των 7,2 κιλών ανά ίππο και να εμφανίζει σπορτίφ χαρακτήρα τόσο στο κομμάτι των επιδόσεων, όσο και στο δρόμο. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ.ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ., η τελική ταχύτητα σταματάει στα 210 χλμ./ώρα, ενώ οδηγικά το μικρό μεταξόνιο σε συνδυασμό με τα τεράστια μετατρόχια (τα φαρδύτερα στην κατηγορία) συντελούν ώστε το ADAM S να είναι ευχάριστο και ασφαλές. Ακόμα και στην τελική ταχύτητα είναι σταθερό (η αεροτομή κάνει δουλειά), ενώ η ανάρτηση κοντρολάρει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Σφιχτό, αλλά όχι δυσάρεστα σκληρό, το ADAM S δε θα ταράξει την άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν γίνονται αντιληπτές. Τέλος, πλεονέκτημα του ADAM S είναι η προοδευτικότητα τόσο στο πέρασμα της δύναμης στο δρόμο, όσο και των αντιδράσεων του πλαισίου στην γρήγορη οδήγηση, όμως από εκεί και πέρα, η μέτρια πληροφόρηση του ηλεκτρικού τιμονιού και το «χλιαρό» σετάρισμα της ανάρτησης δεν προδιαθέτουν για σκληροπυρηνικές οδηγικές περιπέτειες.
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες
Μου φαινεται πολυ παραξενο το Adam να ειναι τοσο ελαφρυ και 150ps και να θελει 9δλ για τα 100χλμ!
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες