Με τιμή 18.798 ευρώ το Ford Fiesta ST αποτελεί ένα από τα πιο δελεαστικά μικρά GTI που σου ανεβάζουν την αδρεναλίνη τόσο με τις επιδόσεις, όσο και την οδική συμπεριφορά.
2. Ford Fiesta ST - 6,4 kg/PS
55.226 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2017)
Quick info
Ο συνήθης ύποπτος 1.600άρης turbo κινητήρας της Ford είναι η καρδιά του καυτού Fiesta ST.
Με βάρος μόλις 1.163 κιλά και 182 άλογα κάτω από το καπό (200 σε λειτουργία overboost), το Ford Fiesta ST έχει αναλογία 6,4 kg/PS, νούμερο που είναι εξαιρετικό για την τιμή του και επιβεβαιώνει το σπορ χαρακτήρα του μικρού GTi της Ford. Πιο αναλυτικά, το Ford Fiesta ST είναι ένας μικρός πύραυλος εδάφους-εδάφους (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,3 δλ.) που σου ανεβάζει την αδρεναλίνη στροφή με στροφή και βελτιώνει την οδηγική σου αυτοπεποίθηση λεπτό προς λεπτό. Πιο χαμηλό κατά 15 χλστ. από τα συμβατικά αδέλφια του, με σφιχτή ανάρτηση, ένα πολύ γρήγορο τιμόνι που απαιτεί την εξοικείωση ενός λιγότερου έμπειρου οδηγού (2,3 στροφές), με ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC που συνδυάζεται με ένα ESP που προσομοιώνει τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ και που ενεργοποιείται - απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport) το Fiesta ST είναι ένα μοντέλο που σου φτιάχνει τη διάθεση. Φτιαγμένο για την πίστα, αλλά και την καλή άσφαλτο…
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες
Μου φαινεται πολυ παραξενο το Adam να ειναι τοσο ελαφρυ και 150ps και να θελει 9δλ για τα 100χλμ!
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες