Χάρη στην τιμή των 17.200 ευρώ που αποτελεί και την χαμηλότερη στην κατηγορία, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 1.143 κιλών και την ιπποδύναμη των 192 αλόγων, το SEAT Ibiza CUPRA αποτελεί μία πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία των μικρών GTI και ξεχωρίζει με την αναλογία των 5,9 κιλών ανά ίππο. Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό με την ανάρτηση αν και σφιχτή να φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, προσφέροντας παράλληλα καλή αίσθηση στον οδηγό του. Στη ρύθμιση της ανάρτησης στη θέση Sport περιορίζεται αισθητά η άνεση και το CUPRA καθίσταται πιο αποτελεσματικό στην γρήγορη κίνηση εφόσον όμως δεν υπάρχουν ανωμαλίες αφού σε τέτοια περίπτωση οι αναπηδήσεις του αμαξώματος είναι έντονες. Σε δρόμο με στροφές, το μπροστινό μέρος έχει τάσεις υποστροφής που ρυθμίζονται εύκολα μέσω της αμεσότητας του CUPRA σε τιμόνι και γκάζι, ενώ με την ρύθμιση Active του συστήματος ESP από το μενού του αυτοκινήτου στην οθόνη αφής, αποκτά ελαφρώς πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, χωρίς ωστόσο να προσεγγίζει τις top προτάσεις σε αυτή την κατηγορία. Αναφορικά, τέλος, με τον κινητήρα τα 192 άλογα εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 235 χλμ./ώρα, νούμερο και αυτό υψηλό για την κατηγορία.
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες
Μου φαινεται πολυ παραξενο το Adam να ειναι τοσο ελαφρυ και 150ps και να θελει 9δλ για τα 100χλμ!
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες