Στη δεύτερη γενιά της η Σειρά 1 της BMW έχει βρει την ισορροπία που έψαχνε από την αρχή της πορείας της. Οι αναλογίες είναι πια πολύ σωστές και, ειδικά μετά το λίφτινγκ του 2015, η εμφάνιση είναι ξεκάθαρα στα δυνατά χαρτιά της. Η εικόνα του εσωτερικού επίσης αποτελεί προτέρημα αφού είναι πολύ κοντά στη Σειρά 3 αισθητικά αλλά και ποιοτικά. Όπως είναι λογικό η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα διαμορφώνει ένα οδηγικό προφίλ το οποίο ξεχωρίζει στην κατηγορία: καθαρό και αρκετά γεμάτο σε αίσθηση τιμόνι καθώς και άριστα μοιρασμένη μάζα. Από πλευράς αδυναμιών, ο χώρος αποσκευών είναι η μόνη σχετική παραφωνία με τα 360 λίτρα, χωρίς κι αυτό το στοιχείο να προβληματίζει. Η βασική έκδοση παρέχει ικανοποιητικό εξοπλισμό βάζοντας και τις ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών στη λίστα με τα στάνταρ. Υπάρχουν πάντως και κάποιες ελλείψεις όπως η θύρα USB και η ανοικτή ακρόαση.
Στην κορυφή της γκάμας Η BMW δεν ξεχνάει τις ρίζες της και βάζει στην κορυφαία Σειρά 1 τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της φτιάχνοντας την M140i με 340 ίππους και κίνηση στον πίσω άξονα ή σε όλους τους τροχούς. Ωστόσο στο Μόναχο, η στρατηγική προβλέπει και κουπέ έκδοση με τη μορφή της Σειράς 2, κάτι που δεν έχουν οι βασικοί αντίπαλοι της BMW στα μικρομεσαία, έστω κι αν η Audi διαθέτει το A3 σε κάμπριο. Εκεί λοιπόν, στην κορυφή, υπάρχει και Μ2 με 370 ίππους. Θου κύριε…
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα....
Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό...
Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.-
Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Στο autotriti μόνο τα γερμανικά ειναι premium...
premium τα συγκεκριμενα μοντελα?χαχαχαχαχαχα..ειδικα η audi...τη θυμαστε πριν 20 χρονια ποσα premium ειχε?
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
V40 volvo πολύ όμορφο είναι κρίμα που το αφήνετε εκτός το πήρε φίλος πολύ ωραίο
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα.... Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό... Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.- Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Δεν υπαρχουν premium μαρκες εκτος των γερμανικων ελληνικα μιλαμε.χρονια τωρα αυτες ειναι αιντε