Η Σειρά 1 της BMW ξεκινά πλέον από την έκδοση 118i η οποία αναμένεται να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα στις επιδόσεις από ότι η 116i (φωτ.).

Η Σειρά 1 της BMW ξεκινά πλέον από την έκδοση 118i η οποία αναμένεται να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα στις επιδόσεις από ότι η 116i (φωτ.).

BMW 118i 1,5 λτ. με 136 PS

72.851 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)

Aπό 26.200 ευρώ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στη δεύτερη γενιά της η Σειρά 1 της BMW έχει βρει την ισορροπία που έψαχνε από την αρχή της πορείας της. Οι αναλογίες είναι πια πολύ σωστές και, ειδικά μετά το λίφτινγκ του 2015, η εμφάνιση είναι ξεκάθαρα στα δυνατά χαρτιά της. Η εικόνα του εσωτερικού επίσης αποτελεί προτέρημα αφού είναι πολύ κοντά στη Σειρά 3 αισθητικά αλλά και ποιοτικά. Όπως είναι λογικό η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα διαμορφώνει ένα οδηγικό προφίλ το οποίο ξεχωρίζει στην κατηγορία: καθαρό και αρκετά γεμάτο σε αίσθηση τιμόνι καθώς και άριστα μοιρασμένη μάζα. Από πλευράς αδυναμιών, ο χώρος αποσκευών είναι η μόνη σχετική παραφωνία με τα 360 λίτρα, χωρίς κι αυτό το στοιχείο να προβληματίζει. Η βασική έκδοση παρέχει ικανοποιητικό εξοπλισμό βάζοντας και τις ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών στη λίστα με τα στάνταρ. Υπάρχουν πάντως και κάποιες ελλείψεις όπως η θύρα USB και η ανοικτή ακρόαση. 

Στην κορυφή της γκάμας 
Η BMW δεν ξεχνάει τις ρίζες της και βάζει στην κορυφαία Σειρά 1 τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της φτιάχνοντας την M140i με 340 ίππους και κίνηση στον πίσω άξονα ή σε όλους τους τροχούς. Ωστόσο στο Μόναχο, η στρατηγική προβλέπει και κουπέ έκδοση με τη μορφή της Σειράς 2, κάτι που δεν έχουν οι βασικοί αντίπαλοι της BMW στα μικρομεσαία, έστω κι αν η Audi διαθέτει το A3 σε κάμπριο. Εκεί λοιπόν, στην κορυφή, υπάρχει και Μ2 με 370 ίππους. Θου κύριε… 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto