• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ισορροπημένο ανάμεσα σε οικογενειακά και πιο «συναισθηματικά» καθήκοντα, το A3 Sportback αρέσει από πλευράς οδικής συμπεριφοράς.

Το εσωτερικό είναι υπόδειγμα ποιότητας. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού το κόκπιτ μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό.

Αudi A3 1,0 λτ. Sportback 116 PS

Διαβάστηκε από 20693 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2017

Aπό 22.400 ευρώ

Τα δυνατά του χαρτιά: 
Δεν είναι τυχαίο το εδώ και χρόνια ισχυρό όνομα του Α3. Το μικρομεσαίο Audi στην τρέχουσα εκδοχή του μας έχει κερδίσει με την αίσθηση χαμηλού βάρους που παρέχει η πλατφόρμα MQB στην οποία βασίζεται. Αυτό ευνοεί επιδόσεις και εξοικονόμηση καυσίμου  με αποτέλεσμα ο 1.000άρης TSI των 116 ίππων να είναι υπεραρκετός για τη βασική έκδοση σε ότι αφορά το ταμπεραμέντο του. Η μεγάλη ευελιξία σε δρόμο με στροφές είναι ακόμα ένα προσόν του Α3, ήδη από την πιο προσιτή έκδοση του τιμοκαταλόγου. 

H αδυναμία του: 
Ίσως μόνο το σχετικά ελαφρύ τιμόνι να ξενίσει κάποιους οδηγούς κατά τις πρώτες βόλτες αν και συνολικά η ανταλλαγή πληροφορίας είναι στο επίπεδο που πρέπει. Γενικά το A3 δεν «πονάει» ξεκάθαρα κάπου. Για παράδειγμα οι σφικτές σπορ αναρτήσεις που διατίθενται ως έξτρα (π.χ. με το πακέτο S line) μπορούν πάνω από ελληνικό δρόμο να επηρεάσουν το επίπεδο της άνεσης, δίνοντας όμως κι άλλους πόντους στην οδηγική αίσθηση. Επίσης, ο εξοπλισμός έχει κάποια μοναδικά στοιχεία, όπως το virtual cockpit, το οποίο όμως θα το θέλαμε από τη βασική έκδοση.  

Tί παίρνω στη βασική; 
Το πακέτο της βασικής έκδοσης του Α3, με το Sportback αμάξωμα που έχουμε επιλέξει, είναι πλήρες. Ζάντες αλουμινίου, 7 αερόσακοι, θύρα USB και σύνδεση Bluetooth συνθέτουν ένα καλό «μπουκέτο». Με μικρές επιβαρύνσεις παίρνει κανείς τον αυτόματο κλιματισμό ή το drive select με τα προγράμματα οδήγησης ενώ η λίστα μπορεί να περιλάβει και πιο premium στοιχεία όπως τα φώτα LED ή τα πιο ικανά Matrix LED, με το ανάλογο τίμημα βέβαια. 

Στην κορυφή της γκάμας 
Το εδώ και χρόνια βαρύ «σέντερ φορ» του Α3 είναι το S3. Μπαίνει στην κορυφή με δίλιτρο μοτέρ, 310 ίππους και τετρακίνηση. Επειδή όμως το παιχνίδι σε αυτή τη λίγκα έχει χοντρύνει, όπως θα δείτε και παρακάτω, η Audi έχει ρίξει στη μάχη και το RS 3 Sportback με πεντακύλινδρο κινητήρα στα 2,5 λίτρα και μοναδικές επιδόσεις, ωστόσο δε φαίνεται πια στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Premium τα Α1, BMW1 και A-Class ΔΕΝ ειναι! Υπερτιμημενα ειναι. Ουτε η μεσαια τους κατηγορια που απλα ειναι πιο πολυτελης απο τον ανταγωνισμο. Premium ειναι τα A8, ΒΜW Σειρα 7 και Mercedes S-Class.

      41
  • el savio

    Nomizw oti se autes tis markes gia na katalabeis thn poiothta tous prepei na agorazeis apo A4, C class, seira 3 kai panw. Ta modela pio katw apo auta ta bgazoun giati fernoun polles pwlhseis kai epishs xrhsimeuoun sto na paramenei kapoios pelaths tous. Gia paradeigma o pitsirikas pou 8a agorasei to A3 einai polu pi8ano meta na agorasei ena A4 h ena A5.

      4