5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ισορροπημένο ανάμεσα σε οικογενειακά και πιο «συναισθηματικά» καθήκοντα, το A3 Sportback αρέσει από πλευράς οδικής συμπεριφοράς.
Αudi A3 1,0 λτ. Sportback 116 PS
72.853 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)
Aπό 22.400 ευρώ
Τα δυνατά του χαρτιά:
Το εσωτερικό είναι υπόδειγμα ποιότητας. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού το κόκπιτ μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα δυνατά του χαρτιά:
Δεν είναι τυχαίο το εδώ και χρόνια ισχυρό όνομα του Α3. Το μικρομεσαίο Audi στην τρέχουσα εκδοχή του μας έχει κερδίσει με την αίσθηση χαμηλού βάρους που παρέχει η πλατφόρμα MQB στην οποία βασίζεται. Αυτό ευνοεί επιδόσεις και εξοικονόμηση καυσίμου με αποτέλεσμα ο 1.000άρης TSI των 116 ίππων να είναι υπεραρκετός για τη βασική έκδοση σε ότι αφορά το ταμπεραμέντο του. Η μεγάλη ευελιξία σε δρόμο με στροφές είναι ακόμα ένα προσόν του Α3, ήδη από την πιο προσιτή έκδοση του τιμοκαταλόγου.
H αδυναμία του:
Ίσως μόνο το σχετικά ελαφρύ τιμόνι να ξενίσει κάποιους οδηγούς κατά τις πρώτες βόλτες αν και συνολικά η ανταλλαγή πληροφορίας είναι στο επίπεδο που πρέπει. Γενικά το A3 δεν «πονάει» ξεκάθαρα κάπου. Για παράδειγμα οι σφικτές σπορ αναρτήσεις που διατίθενται ως έξτρα (π.χ. με το πακέτο S line) μπορούν πάνω από ελληνικό δρόμο να επηρεάσουν το επίπεδο της άνεσης, δίνοντας όμως κι άλλους πόντους στην οδηγική αίσθηση. Επίσης, ο εξοπλισμός έχει κάποια μοναδικά στοιχεία, όπως το virtual cockpit, το οποίο όμως θα το θέλαμε από τη βασική έκδοση.
Tί παίρνω στη βασική;
Το πακέτο της βασικής έκδοσης του Α3, με το Sportback αμάξωμα που έχουμε επιλέξει, είναι πλήρες. Ζάντες αλουμινίου, 7 αερόσακοι, θύρα USB και σύνδεση Bluetooth συνθέτουν ένα καλό «μπουκέτο». Με μικρές επιβαρύνσεις παίρνει κανείς τον αυτόματο κλιματισμό ή το drive select με τα προγράμματα οδήγησης ενώ η λίστα μπορεί να περιλάβει και πιο premium στοιχεία όπως τα φώτα LED ή τα πιο ικανά Matrix LED, με το ανάλογο τίμημα βέβαια.
Στην κορυφή της γκάμας
Το εδώ και χρόνια βαρύ «σέντερ φορ» του Α3 είναι το S3. Μπαίνει στην κορυφή με δίλιτρο μοτέρ, 310 ίππους και τετρακίνηση. Επειδή όμως το παιχνίδι σε αυτή τη λίγκα έχει χοντρύνει, όπως θα δείτε και παρακάτω, η Audi έχει ρίξει στη μάχη και το RS 3 Sportback με πεντακύλινδρο κινητήρα στα 2,5 λίτρα και μοναδικές επιδόσεις, ωστόσο δε φαίνεται πια στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Στην κορυφή της γκάμας
Το εδώ και χρόνια βαρύ «σέντερ φορ» του Α3 είναι το S3. Μπαίνει στην κορυφή με δίλιτρο μοτέρ, 310 ίππους και τετρακίνηση. Επειδή όμως το παιχνίδι σε αυτή τη λίγκα έχει χοντρύνει, όπως θα δείτε και παρακάτω, η Audi έχει ρίξει στη μάχη και το RS 3 Sportback με πεντακύλινδρο κινητήρα στα 2,5 λίτρα και μοναδικές επιδόσεις, ωστόσο δε φαίνεται πια στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό... Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.- Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα.... Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
premium τα συγκεκριμενα μοντελα?χαχαχαχαχαχα..ειδικα η audi...τη θυμαστε πριν 20 χρονια ποσα premium ειχε?
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
Δεν υπαρχουν premium μαρκες εκτος των γερμανικων ελληνικα μιλαμε.χρονια τωρα αυτες ειναι αιντε
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Στο autotriti μόνο τα γερμανικά ειναι premium...
V40 volvo πολύ όμορφο είναι κρίμα που το αφήνετε εκτός το πήρε φίλος πολύ ωραίο