• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε ιδανικό σημείο από πλευράς ωριμότητας βρίσκεται και η A-Class. Το πρόσφατο λίφτινγκ λείανε αρκετά σημεία του μοντέλου και έδωσε έξτρα ισορροπία.

Αναπάντεχα σπορ είναι το ύφος στο εσωτερικό της A-Class. Η μικρομεσαία Mercedes τηρεί και οδηγικά αυτές τις «υποσχέσεις» ειδικά όσο ανεβαίνουν οι κυβισμοί, οι ιπποδυνάμεις και οι τιμές.

Mercedes A 160 με 102 PS

Διαβάστηκε από 23941 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2017

Aπό 25.600 ευρώ

 
Τα δυνατά του χαρτιά: 
Η εκλογίκευση της A-Class και η υιοθέτηση χάτσμπακ σχήματος έγινε με τρόπο που έχει ξετρελάνει το κοινό της premium μικρομεσαίας κατηγορίας. Η ποιότητα και η στιβαρότητα έρχονται να βάλουν κι άλλα στοιχεία υπέρ της baby-Benz όπως και η οδική συμπεριφορά, η αισθητική του εσωτερικού και η ποικιλία εκδόσεων.  

H αδυναμία του: 
Συχνά η A-Class δείχνει περισσότερο σφικτή από όσο ίσως χρειάζεται, με βάση πάντα και το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων, ειδικά εντός πόλης. Πιο χτυπητή αδυναμία μοιάζει πάντως η εκμετάλλευση των χώρων. Η A-Class δεν έχει στενή καμπίνα αλλά παρέχει οριακό χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών κάτι που έχει προοιωνιστεί και από τη γραμμή της οροφής εξωτερικά. Στο ίδιο μήκος κύματος και το πορτ-μπαγκάζ των 341 λίτρων το οποίο δεν είναι πολύ οικογενειακό. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων «κρατημένος» στους 102 ίππους και σε συνδυασμό με ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο στην Α 160 δεν ενθουσιάζει, τουλάχιστον «στα χαρτιά».  

Tι παίρνω στη βασική; 
Πλήρης είναι η πολιτική των παροχών της A-Class από τη βασική έκδοση με ηχοσύστημα και θύρα USB, 7 αερόσακους κ.ά. Ο κλιματισμός είναι και εδώ χειροκίνητος και οι ζάντες σιδερένιες σηματοδοτώντας κάποια πρώτα «τικ» που ίσως γίνουν στη λίστα με τα έξτρα.  

Στην κορυφή της γκάμας 
 Όπως είδαμε μέχρι τώρα, κανείς από τους premium μικρομεσαίους δεν αφήνει στην άκρη τις επιδόσεις. Η A-Class όχι απλώς κάνει το ίδιο αλλά με την Μercedes-AMG Α 45 των 381 ίππων έχει ανεβάσει το παιχνίδι των εντυπώσεων, αλλά και της ουσίας, στο επόμενο επίπεδο. Στάνταρ εδώ η τετρακίνηση 4MATIC. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Premium τα Α1, BMW1 και A-Class ΔΕΝ ειναι! Υπερτιμημενα ειναι. Ουτε η μεσαια τους κατηγορια που απλα ειναι πιο πολυτελης απο τον ανταγωνισμο. Premium ειναι τα A8, ΒΜW Σειρα 7 και Mercedes S-Class.

      42
  • el savio

    Nomizw oti se autes tis markes gia na katalabeis thn poiothta tous prepei na agorazeis apo A4, C class, seira 3 kai panw. Ta modela pio katw apo auta ta bgazoun giati fernoun polles pwlhseis kai epishs xrhsimeuoun sto na paramenei kapoios pelaths tous. Gia paradeigma o pitsirikas pou 8a agorasei to A3 einai polu pi8ano meta na agorasei ena A4 h ena A5.

      4

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα