H Honda στη νέα, 10η, γενιά του Civic λάνσαρε μια νέα σειρά, μικρού κυβισμού κινητήρων, που συνδυάζουν το θρυλικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων VTEC με turbo. Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος κινητήρας του 1,5 λτ. VTEC (υπάρχει και 3κύλινδρος 1.000άρης), αποδίδει 182 ίππους με ροπή 240 Nm στις 1.900-5.000 σ.α.λ. Επιτυγχάνει πολύ καλές επιδόσεις και διακρίνεται για την «γεμάτη» του λειτουργία, αλλά και το πιο ευρύ φάσμα περιστροφής του. Η κατανάλωσή του αντίστοιχα παραμένει χαμηλή με μέση τιμή τα 5,8 λτ./100 χλμ (σύμφωνα με την Honda). Όσον αφορά στο diesel υπάρχει ο 1.600άρης i-DTEC ο οποίος μάλιστα στο Honda CR-V είναι διαθέσιμος με διπλό turbo αποδίδοντας 160 άλογα στις 4.000 σ.α.λ., 350 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. και κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
στο νούμερο 3. hyundai-kia-suzuki: 1.0