H Τoyota μπορεί να άργησε λίγο, αλλά μπήκε στον χορό του downsizing με τον εξαιρετικό 1,2 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Η λειτουργία του είναι τόσο γραμμική και χωρίς απότομα ξεσπάσματα, που αναρωτιέσαι αν είναι turbo. Με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση είναι ένα από τα σύγχρονα turbo μοτέρ, που ξεχωρίζουμε. Η Toyota βέβαια θα μείνει στην ιστορία για το υβριδικό σύστημα, που λάνσαρε και το οποίο συνεχίζει να εξελίσσει και όπως φάνηκε στο C-HR σε βάρος του diesel. To 1,8 HSD υβριδικό σύστημα των Auris, Prius και C-HR χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη κινητήρα που λειτουργεί με κύκλο ¶τκινσον και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο συνδυασμός εξασφαλίζει ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για λίγα χλμ. Είναι το μέλλον ειδικά απέναντι στο diesel…
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
στο νούμερο 3. hyundai-kia-suzuki: 1.0