Η τεχνολογία MultiAir καταργεί τον εκκεντροφόρο που ρυθμίζει τις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες ελέγχονται με ηλεκτροϋδραυλικό τρόπο, επιτυγχάνοντας ανεξάρτητη ρύθμιση σε κάθε κύλινδρο. Σαν αποτέλεσμα υπάρχει βελτιωμένη απόδοση, βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές, μείωση τριβών και κατά συνέπεια μείωση κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Ο turbo 1,4 MultiAir καταφέρνει να αποδώσει μέχρι και 170 ίππους με 250 Nm ροπής. Συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία, ανάλογη απόδοση, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και συγκρατημένη κατανάλωση, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί την επιλογή μας από την γκάμα της Alfa Romeo-Fiat.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.