O 1,4 TFSI στην έκδοση των 150 ίππων διαθέτει και ένα σοφιστικέ ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα (CoD), το οποίο απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους για οικονομία.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O 1,4 TFSI στην έκδοση των 150 ίππων διαθέτει και ένα σοφιστικέ ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα (CoD), το οποίο απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους για οικονομία.

Audi: 1,4 TFSI CoD 150 PS

38.705 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2017)

Σε ποια μοντέλα «μπαίνει» σήμερα: Audi Α1/ Α1 Sportback, Audi A3/A3 Sportback/A3 Sport Sedan/A3 Cabriolet, Audi A4/A4 Avant, Audi A5 Coupe/A5 Sportback, Audi Q2, Audi Q3, SEAT Ateca, SEAT Ibiza/SC FR, SEAT Leon/SC/ST, VW Polo BlueGT, VW Passat/Passat Variant, VW Tiguan. 


O 1,4 TFSI στην έκδοση των 150 ίππων διαθέτει και ένα σοφιστικέ ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα (CoD), το οποίο απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους για οικονομία.

O 1,4 TFSI στην έκδοση των 150 ίππων διαθέτει και ένα σοφιστικέ ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα (CoD), το οποίο απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους για οικονομία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο 1,4 TFSI κινητήρας συνδυάζει την εντυπωσιακή απόδοση (150 ίπποι) με την λογική κατανάλωση χάρη στην τεχνολογία CoD (Cylinder οn Demand) ή ΑCT (Active Cylinder Managemen στη SEAT και τη VW), που είναι ένα σύστημα απενεργοποίησης καύσης δύο εκ των τεσσέρων κυλίνδρων, το οποίο ενεργοποιείται όταν δεν χρειάζονται περισσότερα από 100 Nm, ροπής και στο φάσμα 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. Όπως φάνηκε και από τις μετρήσεις μας το κέρδος σε κατανάλωση είναι μικρό, αλλά υπαρκτό, ενώ το όλο σύστημα λειτουργεί χωρίς να γίνεται ούτε κατά διάνοια αντιληπτό από τον οδηγό. Η ιδέα της απενεργοποίησης μερικών από τους κυλίνδρους είναι παλιά, αλλά ο όμιλος VW τον έφερε πρώτος σε 4κύλινδρο κινητήρα λίγων κυβικών. Ο κινητήρας εντυπωσιάζει με το τράβηγμα από χαμηλά, αλλά και την γραμμική απόδοση μέχρι τον κόφτη. Αν δεν πιεστεί καίει ελάχιστα… Αρχικά ο κινητήρας είχε απόδοση 140 ίππους και είχε κερδίσει τον τίτλο «Βest New Engine Award» στην κατηγορία 1,0-1,4 λτ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto