Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το BMW i3, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Οι εκπομπές ρύπων είναι μηδενικές (από την κίνηση του αυτοκινήτου τουλάχιστον).
Το i3 είναι ένα μοντέλο, που αναμφίβολα θέτει νέες βάσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το BMW i3, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη (ένεκα ηλεκτροκίνησης) είναι διαθέσιμη στον οδηγό από τις 0 στροφές. Υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: Comfort, Eco Pro και Eco Pro Plus. Πλέον το i3 είναι διαθέσιμο με μπαταρία ιόντων λιθίου 94 Ah και χωρητικότητας 33 kWh. Η θεωρητική αυτονομία αυξήθηκε στα 300 χλμ., από τα 190 χλμ. που ήταν πριν. Ο χρόνος φόρτισης είναι κάτω από 10 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα ή 3 ώρες σε ταχυφορτιστή (80% σε 40 λεπτά).
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.