Δείτε ποιο είναι μέχρι στιγμής το επικρατέστερο σενάριο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017.

Δείτε ποιο είναι μέχρι στιγμής το επικρατέστερο σενάριο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017.

Τέλη κυκλοφορίας 2017: Έρχονται σημαντικές αλλαγές

12.106 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2016)

Όσο οι μέρες περνούν τόσο περισσότερες πληροφορίες βλέπουν το φως τη δημοσιότητας σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούμε να πληρώσουμε το 2017. Δείτε το επικρατέστερο σενάριο.

Δεδομένες πρέπει να θεωρούνται οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούμε να πληρώσουμε για το 2017, καθώς το οικονομικό επιτελείο προσανατολίζεται σε μία σειρά από αλλαγές για δικαιότερη κατανομή του κόστους όπως διατείνεται. Φυσικά απώτερος σκοπός του είναι να αυξηθούν τα έσοδα, είτε μέσω άρσης ακινησίας πολλών εκ των 750.000 οχημάτων που έχουν καταθέσει πινακίδες, είτε με επέκταση του μέτρου των τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους και για όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας στη χώρα μας πριν το 2010 και συγκεκριμένα από την 1η Ιανουαρίου 2007. Μάλιστα σενάρια κάνουν λόγο ακόμη και για επιβολή προσαύξησης τελών κυκλοφορίας 10% σε όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στο τραπέζι του υπουργείου οικονομικών λοιπόν βρίσκονται αλλαγές που προβλέπουν τα εξής:

A: Επέκταση του μέτρου του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό, για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1η Ιανουαρίου 2007 και έπειτα (σήμερα το μέτρο ισχύει για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1η Ιανουαρίου 2010 και έπειτα). Εκεί θα έχουμε αύξηση των τελών κυκλοφορίας στην πλειονότητα των αυτοκινήτων μικρομεσαίου κυβισμού (και όχι μόνο), τα οποία εκπέμπουν από 120 γρ./χλμ και πάνω (καθώς τότε τα αυτοκίνητα εξέπεμπαν περισσότερους ρύπους από τα σημερινά), από 10 έως και 150 ευρώ. Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 1,2 λτ. του 2007, που εκπέμπει 142 γρ./χλμ CO2, σήμερα πληρώνει, σύμφωνα με τον κυβισμό του, 135 ευρώ. Με το νέο καθεστός θα πρέπει να πληρώσει 262,7 ευρώ. 

B: Μείωση τελών κυκλοφορίας από 5% έως και 40% για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας στη χώρα μας πριν από τις 31 Δεκεμβρίου του 2006. Μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών τους έχει καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας και στόχος του υπουργείου είναι να κάνουν άρση ακινησίας.  

Γ: Μείωση του ορίου απαλλαγής των τελών κυκλοφορίας από τα 90 γρ./χλμ. CO2 που είναι τώρα στα 85 ή ακόμη και στα 80 γρ./χλμ.

Δ. Επιβολή προσαύξησης 10% σε όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Αν δηλαδή κάποιο πετρελαιοκίνητο πληρώνει τώρα 100 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας, το 2017 θα πληρώσει 110 ευρώ.
 
Μένει να δούμε τι θα αποφασίσει τελικά το υπουργείο, καθώς εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας μένει ακόμη αδιευκρίνιστο αν και το 2017 θα ισχύσει η δυνατότητα ανάκτησης πινακίδων και αναλογική πληρωμή τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με τους μήνες κυκλοφορίας, καθώς και αν θα υπάρξει επανεξέταση, με βάση την εμπορική αξία των αυτοκινήτων, του φόρου πολυτελείας και των τεκμήριων διαβίωσης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL