Η υβριδική τεχνολογία είναι το σήμα κατατεθέν τόσο της Toyota όσο και του μικρού της Yaris τα τελευταία χρόνια.

Toyota Yaris HSD: «Υβριδική» κυριαρχία

66.629 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2016

Ξεκινώντας από την υβριδική έκδοση του «best seller» της ελληνικής αγοράς, δεν θα μπορούσαμε να μην το συμπεριλάβουμε στη λίστα των πιο τεχνολογικά προηγμένων μικρών. Η λειτουργία του κινητήρα βασίζεται στον κύκλο Atkinson, με τις βαλβίδες εισαγωγής να κλείνουν καθυστερημένα κατά τη φάση της συμπίεσης και σε συνδυασμό με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από υψηλής τάσης (144 V) σύστημα μπαταριών υδριδίου νικελίου-μετάλλου (NiMH) κλειστού τύπου. Τέλος, εντυπωσιακός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και το σύστημα μετάδοσης, με το Toyota Yaris να εξοπλίζεται με το νέο e-CVT, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σασμάν με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Tasos

    Σχεδόν όλα θα ανανεωθούν/αντικατασταθούν οπότε θα δούμε και νέα πράγματα. Το Yaris πάντως είναι μία εξαιρετική πρόταση για οικονομία αφού η Toyota σε αυτή την κατηγορία με τα υβριδικά παίζει μόνη της μπάλα. Το Polo έχει καλό μοτέρ και είναι γρήγορο αλλά θα αντικατασταθεί οπότε δεν υπάρχει και λόγος συζήτησης. Το Fiesta και εκείνο θα βελτιωθεί πολύ υπομονή μέχρι το καλοκαίρι. Τέλος το 208 είναι μια πραγματικά αξιόλογη πρόταση ειδικά με το μοτέρ των 100 ίππων που έχει και εξωπραγματικά χαμηλές εκπομπές ρύπων..

      3