Πως απενεργοποιούνται οι κύλινδροι ενώ ο κινητήρας δουλεύει; Μάθετε το παρακάτω...

VW Polo Blue GT: Με απενεργοποίηση κυλίνδρων

66.592 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2016

Με κινητήρα «όλα σε ένα», το VW Polo Blue GT δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από αυτό το «TOP 5». Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας, πέρα από τον άμεσο ψεκασμό, το σύστημα υπερτροφοδότησης και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, για πρώτη φορά τοποθέτησαν σε τετρακύλινδρο κινητήρα σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το ACT (Active Cylinder Technology), όπως ονομάζεται, «δραστηριοποιείται» όταν το εύρος στροφών ανά λεπτό κυμαίνεται από τις 1.400 έως τις 4.000 και απενεργοποιεί τον 2ο και 3ο κύλινδρο, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο χρόνος για την ενεργοποίηση ή την απενεργοποίηση των κυλίνδρων ισοδυναμεί με μισή περιστροφή του εκκεντροφόρου, δηλαδή 13 έως 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Απαρατήρητο δεν θα μπορούσε να περάσει και το αυτόματο κιβώτιο DSG, μιας και είναι από τα ελάχιστα σασμάν της κατηγορίας με διπλό συμπλέκτη «ξηρού» τύπου, μειώνοντας τις απώλειες ισχύος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Tasos

    Σχεδόν όλα θα ανανεωθούν/αντικατασταθούν οπότε θα δούμε και νέα πράγματα. Το Yaris πάντως είναι μία εξαιρετική πρόταση για οικονομία αφού η Toyota σε αυτή την κατηγορία με τα υβριδικά παίζει μόνη της μπάλα. Το Polo έχει καλό μοτέρ και είναι γρήγορο αλλά θα αντικατασταθεί οπότε δεν υπάρχει και λόγος συζήτησης. Το Fiesta και εκείνο θα βελτιωθεί πολύ υπομονή μέχρι το καλοκαίρι. Τέλος το 208 είναι μια πραγματικά αξιόλογη πρόταση ειδικά με το μοτέρ των 100 ίππων που έχει και εξωπραγματικά χαμηλές εκπομπές ρύπων..

      3