Test: Fiat 500X 1,3 MTJ

Test: Fiat 500X 1,3 MTJ

24.989 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2015)

Με τον 1.300άρη Multijet ΙΙ στο μοδάτο 500Χ, η Fiat κάνει ματ στο downsizing των diesel crossover, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την ελευθερία κίνησης ενός μοντέλου του είδους με την οικονομία του μικρότερου σε κυβισμό diesel συνόλου της κατηγορίας.

Whats new
- Νέος 1.300άρης diesel με 95 ίππους
- Προσθιοκίνητο με σύστημα Mood Selector
- Κοστίζει από 18.570 ευρώ
- 105 ευρώ τέλη κυκλοφορίας το χρόνο
+ Εμφάνιση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης
- Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Η Fiat βάζει και στο 500Χ τη νεότερη, Euro 6 έκδοση του 1.300άρη Multijet κινητήρα diesel, δημιουργώντας έτσι την αρχική πετρελαιοκίνητη έκδοση στη γκάμα. Παράλληλα, η νέα αυτή έκδοση του Fiat 500X είναι και η μικρότερη σε κυβισμό επιλογή μεταξύ όλων των diesel compact crossover της αγοράς, δίνοντας έτσι και μια επιπλέον οικονομική χροιά σε ό,τι αφορά στην ασφάλιση, τα τεκμήρια διαβίωσης κ.ο.κ. Σημειώνουμε επίσης, ότι όπως συνηθίζεται πλέον, η νέα επιλογή του 500Χ είναι αμιγώς προσθιοκίνητη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda