Ο MTJ2 αποδίδει 95 ίππους και διακρίνεται για την οικονομική λειτουργία του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο MTJ2 αποδίδει 95 ίππους και διακρίνεται για την οικονομική λειτουργία του.

Test: Fiat Tipo 1,3 95 PS

34.366 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2016)

Το κομψό, οικογενειακό, Fiat Tipo με τον «βασικό» diesel κινητήρα συνδυάζει την ευρυχωρία με την θελκτική τιμή κτήσης και τη χαμηλή κατανάλωση αποτελώντας «κράχτη» για τους αγοραστές τέτοιων μοντέλων.

What is new
1,3 turbodiesel με 95 άλογα
Καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
Με 14.810 ευρώ
+ Τιμή-εξοπλισμός, σχεδίαση, οικονομία καυσίμου, ευρυχωρία, στιβαρότητα, άνεση ανάρτησης, ασφαλής οδική συμπεριφορά, αναπαυτικά καθίσματα  
- Απουσία 6ης σχέσης και «κρέμασμα» κινητήρα στο ανέβασμα, φινίρισμα κάποιων υλικών στην καμπίνα, αίσθηση τιμονιού
Όταν παρουσιάστηκε το Fiat Tipo έφερε τα «πάνω-κάτω» στην κατηγορία του, αφού όντας βασισμένο σε νέα πλατφόρμα συνδύαζε τις compact διαστάσεις με ιδιαίτερη ευρυχωρία και μοντέρνο design στην καμπίνα κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς 1989». Σήμερα η ιταλική φίρμα ξαναφέρνει το όνομα Tipo στο προσκήνιο, αρχικά με τη σεντάν έκδοση (έρχεται σύντομα ως χάτσμπακ ή ως στέισον) την οποία πρώτοι δοκιμάσαμε (τεύχος 11/2016) στην έκδοση με diesel κινητήρα 1,6 λτ. Ήρθε όμως η ώρα να δοκιμάσουμε μια έκδοση με ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας, την «βασική» πετρελαιοκίνητη με τον γνωστό 1,3 MTJ2 κινητήρα της Fiat, που προσφέρει χαμηλή τιμή κτήσης και υπόσχεται χαμηλό κόστος κίνησης.
Κομψό και στυλάτο
Η μεγάλη μάσκα με το 3D-effect, τα «συνοφρυωμένα» φανάρια, οι όμορφες καμπύλες και το μυώδες καπό μπροστά, το πλαϊνό νεύρο που εκτείνεται σε όλο το μήκος του αμαξώματος, τα χαρακτηριστικά φώτα πίσω και η απαλή κλίση της οροφής στο πίσω μέρος  «δένουν» αρμονικά δίνοντας μια σαφώς classy εικόνα στο Fiat Tipo, το οποίο δεν διαθέτει κανένα logo, που να φανερώνει τον τύπο ή τον κυβισμό του κινητήρα. Η αρμονική σχεδίαση του Tipo οφείλεται σε ένα μικρό… μυστικό: Σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες προτάσεις, που πρώτα σχεδιάστηκαν ως χάτσμπακ και μετά προστέθηκε η ουρά (τρίτος όγκος), το Tipo σχεδιάστηκε στο Centro Stile της Fiat εξ` αρχής ως σεντάν.  Με μήκος 4.532 χλστ., το νέο Tipo βασίζεται σε μια μακρύτερη έκδοση του πατώματος των 500Χ και 500L. To πλάτος είναι στα 1.792 χλστ. και το ύψος στα 1.497 χλστ., τη στιγμή που το μεταξόνιο είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας στα 2.636 χλστ. 
Με 14.810 ευρώ και εξαιρετικό Value for Money 
Ευχάριστη έκπληξη είναι η τιμή του Fiat Tipo με τον 1,3 λτ. turbodiesel των 95 ίππων. Συγκεκριμένα, η βασική έκδοση Pop κοστίζει 14.810 ευρώ (16.900 ευρώ χωρίς απόσυρση και προωθητική ενέργεια 1.110 ευρώ), τιμή που αντιστοιχεί σε… «τσιμπημένα» μικρά diesel μοντέλα. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Pop, που κάθε άλλο παρά «γυμνή» είναι με (μεταξύ άλλων) στάνταρ 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, UConnect radio με MP3, θύρα USB και έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών. Σημειώστε ακόμη τα 5 χρόνια εγγύησης και δωρεάν οδική βοήθεια και θα διαπιστώσετε γιατί ο δείκτης Value For Money χτυπάει κόκκινο στο Fiat Tipo 1,3 ΜΤ2 με τα 95 άλογα.

Το εμπρός μέρος του νέου Tipo είναι αρκετά δυναμικό.

Το εμπρός μέρος του νέου Tipo είναι αρκετά δυναμικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center