Το Peugeot 208 της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 1,2 λτ. βενζινοκινητήρα των 110 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.

Το Peugeot 208 της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 1,2 λτ. βενζινοκινητήρα των 110 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.

Test: Peugeot 208

25.578 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2016)

Δοκιμάζουμε τη βενζινοκίνητη έκδοση του Peugeot 208, με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 110 ίππων που στη συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.

Whats new- Νέος κινητήρας 1.200 turbo με 110 ίππους- Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.- Από 18.790 ευρώ+ Επιδόσεις, σχεδίαση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, ευχρηστία κιβωτίου- Τιμή, απόκριση κιβωτίου σε γρήγορες αλλαγές, κατανάλωσηΗ Peugeot τοποθετεί στο 208 τον ισχυρότερο 3κύλινδρο 1.200άρη Puretech της νέας γενιάς βενζινοκινητήρων της, με 110 ίππους ισχύος. Η έκδοση αυτή είναι και η ισχυρότερη με κινητήρα βενζίνης στη γκάμα αυτή τη στιγμή, έχοντας ένα σπορτίφ προσανατολισμό. Αισθητικά, το 208 με τον κινητήρα αυτό δεν αλλάζει σε σχέση με όσα γνωρίζαμε, εκτός από τα επιπλέον στοιχεία που προσθέτει η κορυφαία έκδοση Allure με την οποία συνδυάζεται (16άρες μαύρες ζάντες, χρωμιωμένα καλύμματα καθρεπτών, γυάλινη πανορική οροφή), παρέχοντας και μια μικρή αισθητική βελτίωση. Τιμολογιακά από την άλλη, το κόστος της έκδοσης αυτής είναι υψηλό (17.190 ευρώ ή 18.790 για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής) και συνδυάζεται με παροχές όπως πρώτη δόση μετά από έξι μήνες, άτοκα και πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center