Ο 1,6 λτ. κινητήρας αποδίδει 128 άλογα και 160 Nm ροπής. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά με το κιτ LPG καίει περίπου 8,6 ευρώ/100 χλμ..
Κινητήρας: 128 άλογα άνευ turbo
30.624 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2017)
Ο 1.600άρης κινητήρας του Tivoli, στον οποίο έχει τοποθετηθεί το κιτ LPG, αποδίδει 128 άλογα και 160 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.. Το νούμερο της ιπποδύναμης είναι καλό, όμως αυτό της ροπής είναι σχετικά χαμηλό λόγω απουσίας turbo. Ωστόσο, τελικά, στην πράξη και σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο θα κινηθείς μάλλον απροβλημάτιστα παρότι το τελευταίο είναι αργό στη γρήγορη οδήγηση και η μέγιστη ροπή έρχεται ψηλά (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,2 δλ.). ¶λλωστε, στην προκειμένη έκδοση στο επίκεντρο δεν βρίσκονται οι επιδόσεις, αλλά η οικονομία στις μετακινήσεις. Εμείς μετρήσαμε την κατανάλωση του LPG γύρω στα 10 λτ./100 χλμ. και αυτήν την βενζίνης στα 8,5 με 8,8 λτ./100 χλμ. νούμερα που μεταφράζονται σε 8,6 ευρώ/100 χλμ. με LPG.
Η δεξαμενή του LPG είναι τοποθετημένη στον χώρο των αποσκευών. Η όλη εγκατάσταση είναι πολύ προσεγμένη.
Ούτε βενζίνη,ούτε αέριο,μόνο πετρέλαιο κάνουμε ή δεν κάνουμε χιλιόμετρα,έτσι και αλλιώς τα αμάξια τα κρατάμε καμιά 15-20 plus χρόνια.Ασε να έχουμε και το κεφάλι μας ήσυχο με το παλιοάεριο μην κανει κανένα μπάμ και καταντήσουμε βαγδάτη,ή σαν το κογιότ στο speedrunner.
Ούτε βενζίνη,ούτε αέριο,μόνο πετρέλαιο κάνουμε ή δεν κάνουμε χιλιόμετρα,έτσι και αλλιώς τα αμάξια τα κρατάμε καμιά 15-20 plus χρόνια.Ασε να έχουμε και το κεφάλι μας ήσυχο με το παλιοάεριο μην κανει κανένα μπάμ και καταντήσουμε βαγδάτη,ή σαν το κογιότ στο speedrunner.
Αραγε στους 100 αγοραστες αυτοκινητου, θα υπαρχει ενας που θα το προτιμήσει; Έχω σοβαρές αμφιβολιες!