• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσύ θα αγόραζες μια Ferrari με τα λεφτά ενός Ford Focus;

Θα αγόραζες μια Ferrari με τα λεφτά ενός Ford Focus;

Διαβάστηκε από 13826 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/5/2017

Αμα σας έλεγε κάποιος «τι θα διάλεγες, μια Ferrari ή ένα Focus», χωρίς σκέψη θα διάλεγες τη Ferrari. Μήπως όμως το Focus είναι τελικά καλύτερο;

 
Θα αγόραζες μια Ferrari με τα λεφτά ενός Ford Focus; Όχι για να την πουλήσεις. Για να την κρατήσεις. Πως μπορείς να αρνηθείς μία τέτοια ευκαιρία; Για δοκίμασε να κάνεις με μία Ferrari ότι θα έκανες με το Focus; Μήπως έχουμε λάθος προτεραιότητες στο πως διαλέγουμε αυτοκίνητο;

Για σκέψου, 600 άλογα, V12, απίστευτος ήχος, τρελές επιδόσεις, 2 χιλιοστά από το έδαφος, και στροφές με 7G. Βάλε τώρα γυναίκα, παιδιά, πεθερά, φόρτωσε να πας χωριό για καλοκαίρι και έλα πες μου πόσο σε βολεύει.

Αν δεν αρκεί αυτό το παράδειγμα, πάμε δουλειά-σπίτι-σούπερμάρκετ-φροντιστήρια κολλημένος στην κίνηση με την Ferrari στις λακκούβες των στενών. Μην το συζητάμε, το Focus και οποιοδήποτε άλλο συμβατικό αυτοκίνητο, είναι απλά ανώτερα.

Ναι, το Focus είναι ανώτερο της Ferrari γιατί απλά είναι στο στοιχείο του, ενώ η Ferrari είναι στο στοιχείο της στις πίστες, όταν απλά δεν είσαι εσύ. Παραδέξου το λοιπόν ότι δεν θα αγόραζες τη Ferrari αλλά το Focus, ακόμη κι αν είχαν τα ίδια λεφτά.

Και μπορεί το παράδειγμα να είναι τραβηγμένο, όταν όμως το αυτοκίνητο που αγοράζεις το διαλέγεις με βάση το 5% της χρήσης που του κάνεις και όχι το 95%, τότε κάνεις το ίδιο λάθος. Πολλοί λένε θέλω το αυτοκίνητο να κάνει ταξίδια άνετα, γιατί πάνε δύο φορές το χρόνο διακοπές και του κάνουν 500 χιλιόμετρα το πολύ. Και τα υπόλοιπα 14.500 χλμ. που κάνουν το χρόνο τα κάνουν σε ένα αυτοκίνητο που τους πέφτει μεγάλο, γρήγορο, ακριβό στη χρήση, ή όλα αυτά μαζί.

¶λλοι θέλουν επιδόσεις για την μία φορά το μήνα που θα βγουν στην Αττική Οδό να το πατήσουν. Και όλο τον υπόλοιπο χρόνο έχουν 200 άλογα να καίνε βενζίνη στο μποτιλιάρισμα για αυτή τη μία μέρα.

Και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα. Βάλε τον τύπο με το εκτός δρόμου που δεν πατάει ποτέ χώμα, το τύπο με το Smart που έχει πάρκινγκ και στο σπίτι και στη δουλειά, τον τύπο με το δίπορτο που έχει πίσω δύο παιδικά καθίσματα και τελικά τα πηγαίνει τα παιδιά στα χέρια γιατί δεν μπορεί να σκύβει άλλο να τα δέσει.

Μήπως λοιπόν έχεις και εσύ διαλέξει αυτοκίνητο με βάση το 5% της χρήσης και όχι το 95%; Και τελικά πόσο πάθος και πόσο λογική απαιτείται στην επιλογή αυτοκινήτου; Τι λέτε;  
 

 
  • Στάθης

    Θα προτιμούσα τη Ferrari, αλλά όχι για καθημερινή χρήση. Για καθημερινή χρήση θα είχα κάτι άλλο πολύ φθηνότερο, αλλά εμείς που έχουμε πάθος με τα αυτοκίνητα, δεν θα χάναμε την ευκαιρία να πάρουμε μια φθηνή Ferrari. Το καλύτερο πάντως θα ήταν αντι τη Ferrari, που δεν κάνει για καθημερινή χρήση, ένα καθημερινό αυτοκίνητο, όπως μια BMW Μ3, που κάνει για όλες τις χρήσεις, και γρήγορο είναι και τα ψώνια κουβαλάει. Τώρα όσο αφορά την πεθερά, αυτό θα ήταν το λιγότερο, που θα με ενδιέφερε να χωράει στο αυτοκίνητο μου.

      9
  • Vagelis

    Autotriti, γράψε ένα σοβαρό άρθρο σε παρακαλώ...είτε τεχνικό είτε συγκριτικό είτε παρουσίαση και μη δημοσιεύεις αρλούμπες που υποτιμούν τη νοημοσύνη μας....Please όπως έλεγε και η Βασιλειάδου!!!!!

      8
  • GEORGE1

    Πολυ άστοχη σύγκριση. Οποιος το σκέφτηκε... Δηλαδη εγω χρησιμοποιώ το αυτοκινητο μονος για την δουλεια ολη την εβδομάδα και βόλτα με την οικογένεια μ8νο καθε Σάββατ η Κυριακη. Με τα λεγομενα του.... πρεπει να δωσω το insignia να παρω smart και βολτα με ταξι. Αντε γεια.

      5
  • Ioannis

    Εγω παλι το βρηκα πολυ ενδιαφερον το αρθρο. Ειναι 2 διαφορετικοι κοσμοι αυτοι που συγκρινονται. Ο κοσμος της Ferrari αντιπροσωπευει το παθος και την ενταση και "μιλαει" καθαρα στην ψυχη και το συναισθημα, ενω ο κοσμος του Focus "μιλαει" στο μυαλο και την λογικη. Ο καθε ενας αποφασιζει με δικα του κριτηρια ποιο θα υπερισχυσει και θα πραξει αναλογως, ειτε με πεθερα ειτε χωρις. :D

      4
  • Στάθης

    Εγώ ουσιαστικά το έκανα αυτό, αγοράζοντας τη Maserati της φωτογραφίας, με 19.000 ευρώ, ως μεταχειρισμένη, το 2010, άσχετα αν στη συνέχεια την έθεσα σε ακινησία και κατέθεσα τις πινακίδες, λόγω τελών, τεκμηρίων κ.λ.π. Όμως δεν πρόκειται να την πουλήσω ποτέ. Κάποια στιγμή ελπίζω να βρω τρόπο να την ξανακυκλοφορήσω, διότι οι επιδόσεις της είναι όνειρο. 306 ίπποι, 39 κιλά ροπή, 0-100 σε 5,7 δευτερόλεπτα, τελική 265 χιλ, ανά ώρα.

      3
  • Λευτέρης Μαρτάκης

    δυστυχός οι δρόμοι στην Ελλάδα και κυρίως στην επαρχεία είναι μόνο για αγροτικά και οχήματα τυπου τζιπ ... λόγο το ότι τα πολύ ακριβά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε , πανε σε τσεπες υπουργών και μεγαλοεργολάβων !

      1
  • Βαγγέλης

    Μακάρι να μπορούσαμε πάντα να επιλέγουμε με το μυαλό και όχι παρορμητικά. Όσο μεγαλώνεις γίνεσαι πιο πρακτικός λόγω εμπειρίας και βιωμάτων. Αν θέσεις σε ένα διψασμένο το δίλλημα νερό ή μια πλάκα χρυσό και επιλέξει το χρυσό, δεν θα του φταίει κανείς που ψόφησε από δίψα!!!

      1
  • panaghs

    Και εγώ που έκανα την επιλογή μου βαση τον αναγκών μου κατοικω στην Κεφαλονιά το 2009 Αγωρασα καινούργιο HYUNDAI I30 1.4cc πλήρωσα για την αγορά του 16100€ από αυτά τα 5313€ ήταν Φορολογία από την κυβέρνηση του Σημιτη Μεχρι το 2010 δεν υπήρχε τεκμήριο διαβίωσης Και μετά αφού μου πήραν τα 5313€ φορολογία αγοράς μου λένε 5200€ τεκμήριο διαβίωσης για Ένα απλό αυτοκίνητο και μετά μου λέτε για Αυτοκίνητα που είναι συνώνυμο της τεχνολογίας και τελειότητας όπως η FERRARI τα καθικι@ που μάς κυβερνούν από την μεταπολίτευση μέχρι το σήμερα και να μας την χάριζαν θα μας έλεγαν τεκμήριο διαβίωσης τόν προϋπολογισμό του κράτους

     
  • loukia

    / Βάλε τώρα γυναίκα, παιδιά, πεθερά, φόρτωσε να πας χωριό για καλοκαίρι και έλα πες μου πόσο σε βολεύει. / ...πολύ καλό!!! Βάζεις ένα τρέϊλερ πίσω και τους "φορτώνεις" όλους... !!!