• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το NeuV κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 75 ίππων, το οποίο είναι τοποθετημένο πίσω. Χάρη στις μπαταρίες 20 KWh προσφέρεται αυτονομία 100-200 μιλίων (161-322 χιλιόμετρων), ενώ η φόρτιση γίνεται και ασύρματα.

To Civic Type R αναμένεται να είναι αρκετά πιο επιθετικό σε εμφάνιση, σε σχέση με το «απλό» Civic.

Η αυτονομία του Clarity Fuel Cell φτάνει τα 620 χλμ. σύμφωνα με τη Honda.

Τι νέο φέρνει η Honda;

Διαβάστηκε από 2951 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/2/2017

Τρία νέα μοντέλα θα παρουσιάσει η Honda στην έκθεση της Γενεύης και εμείς σας δίνουμε μια πρώτη γεύση από το τι θα δείτε.

 
Την παρουσία της Honda στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα σηματοδοτήσει η αποκάλυψη του νέου Civic Type R, ωστόσο δεν θα είναι το μόνο μοντέλο που θα κάνει το ντεμπούτο του, στο περίπτερο της μάρκας. Συντροφιά θα του κρατήσουν το νέο Clarity Fuell Cell, μαζί με το ηλεκτρικό concept NeuV. Ας δούμε όμως μερικά ενδιαφέρονται στοιχεία για το καθένα.

Το Type R εξελίχθηκε παράλληλα με το Civic hatchback, με αμοιβαία οφέλη στη οδική συμπεριφορά και ποιότητα των δύο μοντέλων, όπως αναφέρουν άνθρωποι της μάρκας. Υπενθυμίζουμε πως το Type R εφοδιάζεται με τον VTEC turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. της Honda, ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017 στο εργοστάσιο της μάρκας στο Swindon της Μ. Βρετανίας. Θα εξάγεται στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ.
 

Το Clarity Fuel Cell θα είναι ένα ακόμα από τα εκθέματα της Honda, μετά την άφιξη των πρώτων αυτοκινήτων στην Ευρώπη στο τέλος της περασμένης χρονιάς. Το νέο Clarity είναι, σύμφωνα με τη μάρκα, το πιο προηγμένο όχημα κυψελών καυσίμου παγκοσμίως, καθώς προσφέρει μέγιστη αυτονομία 620 χλμ.

Επίσημη πρώτη στην Ευρώπη και του Honda NeuV, ενός πλήρως ηλεκτρικού πρωτότυπου το οποίο μπορεί να δουλεύει για τον ιδιοκτήτη του, όταν αυτός δεν το χρειάζεται, βγάζοντας για λογαριασμό του χρήματα. Η Honda υπολογίζει πως οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν το αμάξι τους στο 96% του χρόνου τους. Έτσι, το NeuV μετατρέπει αυτό το χρόνο σε χρήμα, μεταφέροντας αυτόνομα κόσμο. Εκτός από ταξί, το πρωτότυπο της ιαπωνικής εταιρείας λειτουργεί και ως μία ακόμα πηγή εσόδων. Αυτό γίνεται πουλώντας στο δίκτυο ενέργειας, τον ηλεκτρισμό που αποθηκεύεται στις μπαταρίες του. Τέλος λειτουργεί ως προνοητικός και χρήσιμος βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας ένα «συναισθηματικό σύστημα κίνησης», που μαθαίνει από τον οδηγό ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του. Μετά θα μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από προηγούμενες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.

Εν αναμονή του επίσημου λανσαρίσματός τους λοιπόν, στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στις 9 Μαρτίου.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ