Όταν το δεις από μπροστά θυμίζει έντονα το μικρότερο μέλος της γκάμας της Jeep, το Renegade.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όταν το δεις από μπροστά θυμίζει έντονα το μικρότερο μέλος της γκάμας της Jeep, το Renegade.

Toyota Renegade

8.352 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2017)

Το κοιτάς από μπροστά και λες είναι Renegade. Το κοιτάς και από πίσω και λες είναι Toyota. Τελικά τι γίνεται με αυτό το αυτοκίνητο. Μήπως κάποιος μας κάνει πλάκα;

Η ινδική εταιρία ειδικών οχημάτων AYAS Customs, έφτιαξε ένα πακέτο για το Toyota Fortuner που το μετατρέπει σε ένα μεγάλο Jeep Renegade με καμπίνα που έχει ανέσεις αντίστοιχες με την πρώτη θέση στα αεροπλάνα .

Όταν, όμως, το δεις από πίσω αποκαλύπτεται η αληθινή του ταυτότητα, ότι δηλαδή πρόκειται για ένα Toyota Fortuner.

Όταν, όμως, το δεις από πίσω αποκαλύπτεται η αληθινή του ταυτότητα, ότι δηλαδή πρόκειται για ένα Toyota Fortuner.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Είναι πολύ ενδιαφέρον να βλέπουμε τη μάσκα του μικρότερου Jeep, στο μπροστινό μέρος ενός μεγάλου SUV της Toyota. Το αποτέλεσμα είναι σαν το αυτοκίνητο να σε κοιτάει στα μάτια καθώς φέρει εκτός από την κάθετα τοποθετημένη μάσκα της Jeep, στρογγυλούς προβολείς και φλας τοποθετημένα με παρόμοιο τρόπο με το Renegade και φώτα ημέρας LED τα οποία περιβάλλονται από ένα μαύρο πλαστικό πάνελ. Ο μπροστινός προφυλακτήρας φέρει ασημί λεπτομέρειες  και λαμπτήρες ομίχλης ενώ υπάρχουν πολύ δυνατά φώτα και στην οροφή. Παραδόξως, το πίσω μέρος έχει παραμείνει ως επί το πλείστον άθικτο, αποκαλύπτοντας έτσι την πραγματική ταυτότητα του αυτοκινήτου.
Το πίσω μέρος της καμπίνας έχει μετατραπεί ώστε να παρέχει ανέσεις αντίστοιχες πρώτης θέσης σε αεροπλάνο, με γυαλιστερές ξύλινες επενδύσεις, μεγάλη τηλεόραση LED, οθόνη αφής που ελέγχει το infotainment, ηλεκτρικά καθίσματα με επενδύσεις δέρματος σε δύο χρώματα, μικρό ψυγειάκι, κρυφό φωτισμό και πτυσσόμενο τραπέζι για φορητούς υπολογιστές.
 
Η μετατροπή αυτή χρησιμοποιεί ως βάση την προηγούμενη γενιά του Toyota Fortuner, οπότε θα μπορούσε να χρησιμοποιεί είτε τον 2.5 λτ. D-4D υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου με 144 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 343 Nm ροπή μεταξύ 1.600-2.800 σ.α.λ. ή τον 3.0 λτ. 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα D-4D με 171 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 343 Nm μεταξύ 1.400-3.400 σ.α.λ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda