Με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,6 λτ. απόδοσης 105 ίππων, το Golf διατηρεί στο έπακρο όλα τα θετικά του γνωρίσματα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,6 λτ. απόδοσης 105 ίππων, το Golf διατηρεί στο έπακρο όλα τα θετικά του γνωρίσματα.

VW GolF 1,6 TDI - Η diesel πλευρά του...

51.766 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2012)

Με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,6 λτ. απόδοσης 105 ίππων, το Golf διατηρεί στο έπακρο όλα τα θετικά του γνωρίσματα, ενώ παράλληλα προσφέρει περισσότερη οικονομία στις μετακινήσεις.

Ποιότητα, κατανάλωση, τράβηγμα και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι


Πολιτισμένη λειτουργία, θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα διαθέτει ο οικονομικός 1,6 TDI κινητήρας.

Πολιτισμένη λειτουργία, θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα διαθέτει ο οικονομικός 1,6 TDI κινητήρας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τιμή, συντηρητικός χαρακτήρας

Στο άκουσμα του ονόματος Golf, ένα από τα πρώτα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που έρχονται συνειρμικά στο νου είναι οι TSI κινητήρες, οι οποίοι προσφέρονται σε μια ευρεία «παλέτα» αποδόσεων με ισχύ από 85 έως 160 ίππους στα 1,2 και 1,4 λτ. Ωστόσο, στη γκάμα του υπάρχουν και τα πολύ διαδεδομένα στην Ευρώπη TDI (diesel) μηχανικά σύνολα, όπως είναι και ο αρχικός των 1,6 λτ. απόδοσης 105 ίππων. Η τιμή του Golf 1,6 TDI στο πιο δημοφιλές 5θυρο αμάξωμα ξεκινάει από το «αλμυρό» ποσό των 21.800 ευρώ, όσο περίπου κοστίζει και το 1,4 TSI 160 PS, ενώ σε σχέση με το 1,2 TSI 105 PS κοστίζει 3.500 ευρώ περισσότερα...

Κινητήρας: Με πολύ καλά συνολικά χαρακτηριστικά

Ο 1.600άρης TDI κινητήρας που κινεί το Golf είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος με turbo, σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας και άμεσο ψεκασμό, ενώ αποδίδει 105 ονομαστικούς ίππους και 250 Nm ροπής, από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Γεγονός που στην πράξη λειτουργεί προς όφελος του τραβήγματος και της ελαστικότητας από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο επιλογέα των 5 ταχυτήτων. Παράλληλα, η προσεγμένη ηχομόνωση φιλτράρει αποτελεσματικά το θόρυβο που φτάνει στο εσωτερικό, ενώ και οι κραδασμοί είναι πολύ περιορισμένοι, χαρακτηριστικά που με την σειρά τους συμβάλλουν στην πολύ καλή άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Επίσης, ο 1,6 TDI κινητήρας προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις εν κινήσει και διαθέτει θετική απόκριση στις εντολές του οδηγού, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο την ισχύ του. Στα «συν» του εν λόγω μηχανικού συνόλου ανήκει και τη χαμηλή κατανάλωσή του, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε γύρω στα 6 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό: Ποιοτικό, άνετο και με πολύ καλή εργονομία

Καμία διαφορά δεν υπάρχει στο εσωτερικό Golf 1,6 ΤDI σε σχέση με τις TSI εκδόσεις, το οποίο μπορεί να μην ενθουσιάζει με τη σχεδίασή του, ωστόσο είναι καλαίσθητο αισθητικά και κυρίως πολύ καλής ποιότητας.
Σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό του έχει γίνει χρήση παχιού αφρώδους υλικού και όλες οι επιμέρους επιφάνειες παρουσιάζουν πολύ καλή συναρμογή και προσεγμένο φινίρισμα. Λάθη στην εργονομία δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως βοηθώντας τον οδηγό να βρει την ιδανική του θέση. Οι χώροι φυσικά δεν έχουν μεταβληθεί και παραμένουν άνετοι για τη φιλοξενία 4 ενήλικων επιβατών και χωρίς πολλές παραχωρήσεις για τη φιλοξενία ενός ακόμα ατόμου, τουτέστιν είναι επαρκείς για 5 επιβάτες. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 350 λίτρων τοποθετείται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ωστόσο το τετραγωνισμένο του σχήμα και το μεγάλο βάθος του το καθιστούν πλήρως εκμεταλλεύσιμο. 

Στο δρόμο: ¶νετο και με ουδέτερη συμπεριφορά

Κατά την οδήγηση του Golf 1,6 TDI, η άνεση αποτελεί το βασικό του χαρακτηριστικό, με την ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το μικρομεσαίο VW είναι πολύ ξεκούραστο. Κινούμενο στις ευθείες, το αμάξωμά του παραμένει πολύ σταθερό ανεξαρτήτως ταχύτητας με αποτέλεσμα να αποπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Στις στροφές, παρά τις κάποιες κλίσεις και τη μαλακή ανάρτηση, παρουσιάζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και υπό πίεση. Στο όριο προκαλείται ελαφρά τάση υποστροφής, προοδευτική και εύκολα ελεγχόμενη, είτε με, είτε χωρίς το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP), που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Επίσης, το τιμόνι είναι θετικό σε απόκριση και με καλή αίσθηση και βάρος, ενώ τα φρένα δεν προβληματίζουν και αποδεικνύονται δυνατά στη σκληρή χρήση, προσφέροντας και καλή αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ.

PEIRAIOS LEASING
NISSAN