Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW Golf  με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW Golf με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Δοκιμή: VW Golf 1,0 λτ. με 110 ίππους

74.436 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2017)

Το ανανεωμένο VW Golf πάτησε Ελλάδα και ετοιμάζεται για μια ολομέτωπη επίθεση στον ανταγωνισμό με τις high-tech τεχνολογίες του. Δείτε τώρα τι νέο φέρνει σε τεχνολογίες στο εσωτερικό, τι αλλαγές έχουν γίνει στον 1.000άρη TSI και τι αλλάζει στην τιμή και τον εξοπλισμό.

What is new

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Mικρές αλλαγές σε φώτα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω 
- Φουλ ψηφιακό εσωτερικό 
- Κινητήρας 1,0 TSI με 110 ίππους πλέον 
- Τιμή 20.200 ευρώ (5θυρο)

Πρόκειται βασικά για τη λογική των εταιρειών που φτιάχνουν τα πιο καλά, τα πιο επιθυμητά smartphone. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λειτουργούν πια με τον ίδιο τρόπο, ή έτσι πρέπει τουλάχιστον, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνεται ο ανταγωνισμός, ειδικά σε κατηγορίες όπως τα μικρομεσαία στην Ευρώπη. Ό,τι νεότερο υπάρχει λοιπόν σε «λογισμικό» και «εφαρμογές» πρέπει να εγκαθίσταται άμεσα και στο αυτοκίνητο. Η δε εμφάνιση δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάζει πολύ. Ούτε στα κινητά, ούτε στα αυτοκίνητα.
 
«Είμαστε μια εταιρεία η οποία δεν κάνει λίφτινγκ» έχουν πει πολλές φορές οι άνθρωποι της VW και ειδικά για το Golf θεωρούν ότι δεν έχουν κάνει ξανά κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Αυτό όμως έχει αλλάξει εδώ και κάποιο καιρό και πήρε μια «ανεπιστρεπτί» τροχιά μετά το σκάνδαλο των ντίζελ κινητήρων. Οι Γερμανοί έκτοτε έχουν την πρόθεση να κάνουν «install» στο εκάστοτε μοντέλο τους, οτιδήποτε νέο έχει μέσα η φαρέτρα τους. Κι αυτό ξέρουμε ότι θα γίνει σε μεγάλο βαθμό και με το επόμενο Polo, αλλά αυτό είναι μια «συζήτηση» που θα κάνουμε σε μερικούς μήνες. 
 
Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς». Τα νέα φώτα με νέα υπογραφή από τα φώτα ημέρας LED εμπρός και πλήρως LED πίσω σε όλες τις εκδόσεις ίσως δεν γίνουν αμέσως αντιληπτά από όλους σε αντίθεση με τους προφυλακτήρες οι οποίοι είναι ξανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα και δείχνουν πιο επιθετικοί. 
Τεχνικά η πρώτη δοκιμή του ανανεωμένου Golf στην Ελλάδα πατάει πάνω στο τρικύλινδρο μοτέρ του 1,0 λίτρου με 110 ίππους πλέον. Αυτή η έκδοση για την ελληνική αντιπροσωπεία θα απορροφήσει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών ανάμεσα στις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις και πιθανώς στη γκάμα συνολικά. 
 
Από οικονομικής άποψης ο κατάλογος ξεκινά από την έκδοση 1,0 με 85 ίππους και τιμές οι οποίες ανάλογα τον κινητήρα είναι όμοιες ή έστω παραπλήσιες με αυτές του προ ανανέωσης μοντέλου αλλά με πολύ καλό εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center