Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. είναι τρικίλυνδρος με 12βάλβιδη κεφαλή.
Κινητήρας: Μια εικόνα, 1.000 κυβικά!
74.460 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2017)
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. είναι τρικίλυνδρος με 12βάλβιδη κεφαλή. Το μοτέρ αυτό δεν έχει διαφορές με το αντίστοιχο του προ ανανέωσης Golf ωστόσο αναφέρεται πια με 110 αντί για 115 ίππους. Γενικά οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν κυρίως στη χαρτογράφηση και στην ηλεκτρονική διαχείριση του συνόλου και όχι σε αλλαγή στο hardware. To δε γεγονός ότι οι στροφές απόδοσης της ισχύος και της ροπής (η δεύτερη είναι αμετάβλητη στα 200 Nm) είναι στο ίδιο επίπεδο με πριν, δείχνει ότι στόχος ήταν η βελτιστοποίηση των λειτουργικών χαρακτηριστικών χωρίς θυσίες σε ό,τι παρέχεται στον οδηγό. Κι αυτό είναι που διακρίνει κανείς και στο δρόμο: μια πιο ήρεμη, πιο γραμμική, πιο αρμονική λειτουργία με λιγότερο «ανάγλυφο» ηχητικό ίχνος. Η λείανση των χαρακτηριστικών λειτουργίας δεν έχει εξαφανίσει πλήρως την τρικύλινδρη υπογραφή του μοτέρ η οποία ωστόσο με δυσκολία γίνεται αντιληπτή. Η πίεση ακόμα και πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. έχει να δώσει πράγματα στον οδηγό ενώ και κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 2.000 σ.α.λ. το μοτέρ έχει αρκετή ζωή μέσα του. Για μία ακόμα φορά είναι αγαστή η συνεργασία με το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο με τους δύο συμπλέκτες, όπως διατηρούνται όμως και οι στιγμές αναμονής κατά την εμπλοκή της όπισθεν και της πρώτης σχέσης. Πολύ καλές κρίνονται οι επιδόσεις ενώ η κατανάλωση (στα 6,6 λτ./100 χλμ. μετρημένη από εμάς) τοποθετεί το Golf στην καλή πλευρά του πίνακα της κατηγορίας και σε αρκετά διακεκριμένη θέση.
Το 7άρι DSG ταιριάζει με τον 1.0 TSI. Συνοδεύεται δε και με χειριστήρια στο τιμόνι.
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Μετα απο ενα 6μηνο με το εταιρικο Golf λεω Auris και παλι Auris!
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Μετά από ένα χρόνο με το auris (εταιρικο) λέω golf και πάλι golf
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Μετα απο ενα εξαμηνο με εταιρικη Mercedes-Maybach S600 λεω Auris και παλι Auris!!!
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;