Το Golf γέμισε οθόνες! Η πολύ καλή ανάλυση και ευκρίνεια και τα ωραία γραφικά είναι πολύ ευχάριστα στο μάτι.
Εσωτερικό: πιο έξυπνο, πιο digital... σαν smartphone
74.454 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2017)
Η έμφαση που δίνει η VW στην ψηφιοποίηση όλων των μέσων «επικοινωνίας» ανάμεσα σε όχημα και χειριστή είναι το στοιχείο που δίνει τον τόνο συνολικά για το εσωτερικό του ανανεωμένου Golf. Αυτή η επιλογή συμπαρασύρει όλη την αισθητική του μικρομεσαίου VW χωρίς να του αλλάζει ούτε ένα χιλιοστό από τη γενική δομή του ταμπλό του. Tα infotainment από τη βασική έκδοση έχουν πάρει σε «μπόι» και μπορούν να φτάσουν έως τις 9,2 ίντσες, με έξτρα χρέωση. Στο πλαίσιο της δοκιμής εμείς γνωρίσαμε τη μεσαία επιλογή, των 8 ιντσών. Είναι ένα infotainment το οποίο συνδυάζει όλες τις λειτουργίες σε «μπουτόν» αφής διατηρώντας όμως και δύο στρογγυλά χειριστήρια σαν «ποτενσιόμετρα» γεγονός ευπρόσδεκτο. Πρόκειται για ένα νέο φορμάτ το οποίο θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα της VW αλλά και σε άλλες εταιρείες του ομίλου.
Η συνέχεια δίνεται λίγο πιο αριστερά, στον πίνακα οργάνων o oποίος πέρασε αυτούσιος από το Tiguan στο Golf και φρεσκάρει τον τρόπο με τον οποίο ο οδηγός παίρνει τις πληροφορίες. Το θετικό είναι ότι, όπως σε όλα σχεδόν τα VW, δε χρειάζεσαι χρόνο εξοικείωσης κι ας έχουν αλλάξει όλα τα σημεία «διεπαφής» με το αυτοκίνητο. Επίσης έχουν αποφευχθεί και λάθη εργονομίας. Από πλευράς ποιότητας το επίπεδο είναι πολύ υψηλό, με ακριβό, πολυτελές πλαστικό, φιλικό στην αφή αλλά και στην όψη, να ντύνει όλη την ούτως ή άλλως στιβαρή δομή από κάτω.
Το Golf είναι πλέον στο επίπεδο της εποχής του ενώ με κάποια έξτρα προχωρά και πιο μπροστά. Κορυφαία η ποιότητα, καλύτερη η αισθητική δια μέσου των αυξημένων digital εφαρμογών.
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Μετα απο ενα 6μηνο με το εταιρικο Golf λεω Auris και παλι Auris!
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Μετά από ένα χρόνο με το auris (εταιρικο) λέω golf και πάλι golf
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Μετα απο ενα εξαμηνο με εταιρικη Mercedes-Maybach S600 λεω Auris και παλι Auris!!!
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;