Το E-Bulli συνδυάζει την ρετρό λογική της σχεδίασης του πρώτου Type 2 Microbus της VW με νέα σύγχρονα στοιχεία, καθιστώντας το εντυπωσιακό και επιβλητικό αισθητικά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το E-Bulli συνδυάζει την ρετρό λογική της σχεδίασης του πρώτου Type 2 Microbus της VW με νέα σύγχρονα στοιχεία, καθιστώντας το εντυπωσιακό και επιβλητικό αισθητικά.

Επιστρέφει το VW Bulli

8.446 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2017)

Ηλεκτρικό «bulling» από την VW. Για πολλοστή φορά η Volkswagen επανέρχεται με την αναβίωση του θρυλικού Type 2, το οποίο στην σύγχρονη γενιά του ως ηλεκτρικό και εκμεταλλευόμενο τις διαστάσεις του, θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση τα «συμβατικά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

What`s new

Το εσωτερικό του E-Bulli αναμένεται να είναι φουτουριστικό σχεδιαστικά με στοιχεία που θα προέρχονται από το πρωτότυπο Bulli του 2011. Αντίθετα με το μοντέλο που αναβιώνει ωστόσο, θα είναι 6θέσιο και όχι 9θέσιο, προσφέροντας και πολυχρηστικά στοιχεία.

Το εσωτερικό του E-Bulli αναμένεται να είναι φουτουριστικό σχεδιαστικά με στοιχεία που θα προέρχονται από το πρωτότυπο Bulli του 2011. Αντίθετα με το μοντέλο που αναβιώνει ωστόσο, θα είναι 6θέσιο και όχι 9θέσιο, προσφέροντας και πολυχρηστικά στοιχεία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Στην πλατφόρμα ΜΕΒ
- Ηλεκτρικό και προηγμένο τεχνολογικά
- Στην παραγωγή το 2022
 
Μετά από αρκετές προσπάθειες, η VW φαίνεται ότι έχει καταλήξει στο πλάνο της αναβίωσης ενός πολύ σημαντικού για εκείνη μοντέλου, του θρυλικού Type 2 του 1949. Ένα μοντέλο που όπως και ο σκαραβαίος αγαπήθηκε ιδιαίτερα από την πρώτη στιγμή και που οι φανς του του είχαν «βγάλει» πολλά παρατσούκλια με το επικρατέστερο να είναι το Microbus αλλά και Bulli για το μοντέλο του 1970. Στην σύγχρονη εκδοχή του η VW επαναφέρει την ονομασία Bulli, η οποία προέρχεται από το Bus und Lieferwagen (λεωφορείο και όχημα διανομών), και που εκτός από τον σκοπό ύπαρξής του ως όχημα, αναφέρεται και στην ιδιαίτερη σχεδίαση του χαριτωμένου αμαξώματός του. Το νέο Bulli θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό εξ` ου και το «E» πριν την ονομασία του, ενώ εκμεταλλευόμενο τις μεγάλες του διαστάσεις και το νέο δάπεδο, θα ενσωματώνει όλες τα σύγχρονα μέσα αυτής της τεχνολογίας που διαθέτει η εταιρεία. 
 
Εμφάνιση: Χαριτωμένη 
Ιδιαίτερο είναι σχεδιαστικά το αυστηρά ενός όγκου αμάξωμα του VW E-Bulli με την εμφάνιση να παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο που αναβιώνει, διανθισμένο βέβαια με πολλά σύγχρονα και άλλα πιο «προχωρημένα» στοιχεία της εποχής μας. Η ρετρό αισθητική πηγάζει από την διατήρηση του στρογγυλού προφίλ του αμαξώματος σε όλες τις πλευρές του αλλά και την «κοψιά» του εμπρός όσο και πίσω μέρους που αποτελούν σημεία κατατεθέντα για την ξεχωριστή ταυτότητά του. Κύρια χαρακτηριστικά του αποτελούν επίσης οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και οι συρόμενες πίσω πόρτες, ενώ στην εκσυγχρονισμένη του μορφή μεγάλο ρόλο συντελούν τα όμορφα LED φωτιστικά σώματα. 
 
Πάνω στην πλατφόρμα MEB 
Το νέο VW Ε-Bulli θα βασιστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα της Volkswagen που προορίζεται για τα ηλεκτρικά της μοντέλα με την ονομασία ΜΕΒ, με το συνολικό του μήκος να ξεπερνά ελαφρώς τα 4,5 μέτρα. Η πλατφόρμα αυτή έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τις μπαταρίες για την ηλεκτρική ενέργεια του αυτοκινήτου που προορίζεται και είναι σε θέση να προσφέρει αυξημένη αυτονομία μέχρι και 600 χλμ. ανάλογα με την κατηγορία και τον τύπο του μοντέλου που θα εφοδιάζει. 
 
Ευρύχωρο και φουτουριστικό εσωτερικό
Εκτός από την ιδιαίτερη σχεδίαση του αμαξώματος, το E-Bulli αναμένεται να συνεχίσει και στο εσωτερικό του να είναι φουτουριστικό. Αρχικά στο μινιμαλ εσωτερικό του θα ενσωματώνει μια μεγάλη οθόνη αφής στο πάνω μέρος του ταμπλό ενώ θα απουσιάζει από εκείνο η παραδοσιακή κεντρική κονσόλα, αφού ο χώρος αυτής θα διατεθεί για την φιλοξενία ενός μεσαίου επιβάτη στο εμπρός κάθισμα. Το 6θέσιο λοιπόν εσωτερικό θα διακρίνεται επίσης για την ευρυχωρία του αλλά και την πρακτικότητά του με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα MVP όχημα. 
 
Αποκλειστικά ηλεκτρικό και με αυτόνομη οδήγηση 
Το E-Bulli φέρει μια μεγάλη μπαταρία των 111 kWh στο δάπεδό του, ενώ την κίνησή του αναλαμβάνουν δύο ηλεκτρικοί κινητήρες –ένας για τον κάθε άξονα-, με συνολική απόδοση 115 ίππων στην αρχική έκδοση, χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει και πιο ισχυρή έκδοση μελλοντικά. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η μπαταρία του μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της μέσα σε 30 λεπτά. Εκτός από το προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο όσον αφορά την άνεση και την ασφάλεια με την ενσωμάτωση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών που διαθέτει, η Volkswagen εξετάζει την αυτόνομη οδήγηση, μια τεχνολογία που κατά πάσα πιθανότητα θα εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της από το 2025. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center