Υβριδικό το νέο GT86

Υβριδικό το νέο GT86

2.929 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2017)

Στο πνεύμα της εποχής, ο αντικαταστάτης του δημοφιλούς «Τoyobaru» θα έχει ηλεκτροκινητήρα να συνδράμει τον επίπεδο 4κύλινδρο.

Το Toyota GT86 μαζί με το «δίδυμο» Subaru BRZ αποτελούν δυο από τα πλέον αγαπημένα αυτοκίνητα της petrolhead κοινότητας. Το χαμηλό βάρος, ο υψηλόστροφος boxer, το εξαιρετικό στήσιμο και η έφεση στις πλαγιολισθήσεις τα έχουν ανάγει σε μπροστάρηδες της οδηγικής απόλαυσης. Υπάρχουν και οι ενστάσεις για τη σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη των 200 ίππων, όπως και για την επιμονή της Subaru να μην παρουσιάζει STI έκδοση, αλλά γενικά το αυτοκίνητο χαίρει άκρατης εκτίμησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο αντικαταστάτης του έχει ήδη ανακοινωθεί για το 2020, όμως μέχρι τώρα δεν υπήρχαν πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη. Πηγές από την Toyota έρχονται να ρίξουν λίγο φως στο τούνελ του μυστηρίου, αποκαλύπτοντας τη φύση του επόμενου «Toyobaru». Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, η υβριδική μόδα θα «ντύσει» τον διάδοχο των GT86/BRZ με σκοπό την μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων αλλά και την αύξηση της δύναμης.
 
Το μοτέρ θα παραμείνει επίπεδο τετρακύλινδρο, όντας προφανώς μια βελτιωμένη εκδοχή του παρόντος συνόλου. Αυτό που ενδέχεται να αλλάξει είναι η χωρητικότητα, προκειμένου να χωρέσουν τα μέρη του υβριδικού συστήματος. Πιθανόν να «κατέβει» στα 1.8 λίτρα ή στα 1.6, διαφορετικά θα πρέπει να εξελιχθεί νέα πλατφόρμα ή  να ανανεωθεί ριζικά η υπάρχουσα. Κάτι τέτοιο θα εκτόξευε το κόστος, οπότε θεωρείται απίθανο να ακολουθηθεί αυτός ο δρόμος.

Η τιμολογιακή πολιτική και η εμπορική τοποθέτηση θα παίξει κομβικό ρόλο στη νέα γενιά του sportscar, καθώς στην γκάμα της Toyota ρόλο «αφεντικού» θα αναλάβει η πολυαναμενόμενη νέα γενιά της Supra. Aυτό σημαίνει ότι το νέο GT86 δεν θα πρέπει να είναι ακριβό για να μην καταστεί ανούσιο, αλλά ούτε και αδύναμο δημιουργώντας χάσμα μεταξύ των δυο μοντέλων.

Tέλος, εκδόσεις κάμπριο δεν φαίνονται στον ορίζοντα προς το παρόν.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda